Terug naar overzicht
Hey Cindy,Wij moeten ook nog die playlist maken (ge hebt toevallig niet Lieven Batjoens?). En wij willen ook geen "foute muziek" gelijk frans bauer, laura lynn, bart kael en andere "rij-vormende, hemd-trekkende" dansen. Voor uptempo nummers denk ik aan: * Sash - adelante* Girls just wanna have fun* Summer of 69* Hedendaagse TOP40 muziek zoals hadise, chaterine, ...* etc...* Bon Jovi* Jessy (Mckenzie) - Free. Das een heel oud super nummer* Oude nummers van Clouseau zoals anne.* Ik zal eens aan mijn lijst werken. Stuur anders eens jouw ideetjes door
Cindy,Dit is ons email: raphael.lerno@pandora.be
Ik ben ook eerder voor die muziek. MAar krijg vaak de waarscguwing dat er nu en dan een polonaise en schlager ook tussen moet zitten voor de oudere generatie...
Ben hier ook mee bezig en vind dit een zeer moeilijke opdracht.Kan ik ook jullie lijsten doorgemaild krijgen,aub?Merciekes hékim.dhoker@hotmail.com
Hey! ga ook eens een kijkje nemen op http://forum.trouwen.com daar staan ook al wat voorbeeldjes voor je playlist!Groetjes,Els09/09/2006
Hoi, de onze staat nog niet op de pc, allemmal kriebelblaadjes vol...Heb de tijd nog niet gehad.
Als je toch bezig bent met doormailen... rientjevdb@hotmail.comThx en toedels ;-)
halloik zou ook die lijst willen ontvangen.Ilse_de_maeyer@hotmail.comBedankt
Cindy Wil je mij die lijst ook eens doorsturen. Ik ga ze eens bekijken en ik stuur je ze terug met eventuele nieuwe nummers. Ik draai Frans bauer ook niet graag.Maar soms ben ik verplichtkarmelietje@skynet.begroetjesPeter (Dj karmelietje)