TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
15-3-2011 7:54:13
Ik heb geen ervaring met Infraligne, maar boek wel kleine successen met de Power Plate: 2 à 3x per week een half uurtje en that's it .
|
|
Sofie
30-4-2011
|
15-3-2011 7:56:06
hoi Kim,
van mij alleen maar positieve reacties over Infraligne.
ik ben eind vorig jaar begonnen, ben ondertussen 15 kg en 89 cm kwijt...
het is inderdaad niet goedkoop maar zeker en vast de moeite waard!
Het voordeel is ookk dat je op minder dan 45 min terug buiten bent!
Wat mij betreft een echte aanrader!
Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
15-3-2011 8:57:09
Hey Kim, ik heb ook positieve ervaringen bij infraligne. Ik ben dit van begin december aan het doen, en ben al 18 cm kwijt (moest er 40 kwijt zijn)
Ik ben ervan overtuigd dat als je je wat aan de eetregels houdt, je hier fantastische resultaten mee kan krijgen...
Ik heb niet genoeg 'doorzettingsvermogen' om mij aan de regeltjes van het eten te houden, dus bij mij gaat het allemaal wat trager :-)
Groetjes Tabita
|
|
sofie
8-9-2012
|
15-3-2011 9:14:16
Dag Kim,
Ik werk zelf als diëtiste bij Infraligne. Ik ben geen zaakvoerster dus kan je wel objectief advies geven ;-).
Als je je ook wat aan het voedingsadvies houdt, dan zal je echt wel mooi resultaat hebben. Maar het is absoluut noodzakelijk dat je 2x per week gaat. Zo niet kun je niet voldoende conditie en versteviging opbouwen.
Ik heb al meerdere vriendinnen van me geholpen na hun zwangerschap en die waren alvast zeer tevreden. Ikzelf ben van nature slank gebouwd, maar doe meestal voor de zomer ook extra oefeningen voor een wat strakker gevoel. Er is dit weekend trouwens opendeur hé.
Als je nog meer info wil, vraag je maar. Ik help je met plezier.
Groetjes,
Sofie
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
15-3-2011 9:21:01
Hey!
Ik ben ook bij Infraligne langsgeweest!
Het resultaat was positief, maar het is veel geld voor wat het is!