TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
15-3-2011 7:54:13
Ik heb geen ervaring met Infraligne, maar boek wel kleine successen met de Power Plate: 2 à 3x per week een half uurtje en that's it .
|
|
Sofie
30-4-2011
|
15-3-2011 7:56:06
hoi Kim,
van mij alleen maar positieve reacties over Infraligne.
ik ben eind vorig jaar begonnen, ben ondertussen 15 kg en 89 cm kwijt...
het is inderdaad niet goedkoop maar zeker en vast de moeite waard!
Het voordeel is ookk dat je op minder dan 45 min terug buiten bent!
Wat mij betreft een echte aanrader!
Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
15-3-2011 8:57:09
Hey Kim, ik heb ook positieve ervaringen bij infraligne. Ik ben dit van begin december aan het doen, en ben al 18 cm kwijt (moest er 40 kwijt zijn)
Ik ben ervan overtuigd dat als je je wat aan de eetregels houdt, je hier fantastische resultaten mee kan krijgen...
Ik heb niet genoeg 'doorzettingsvermogen' om mij aan de regeltjes van het eten te houden, dus bij mij gaat het allemaal wat trager :-)
Groetjes Tabita
|
|
sofie
8-9-2012
|
15-3-2011 9:14:16
Dag Kim,
Ik werk zelf als diëtiste bij Infraligne. Ik ben geen zaakvoerster dus kan je wel objectief advies geven ;-).
Als je je ook wat aan het voedingsadvies houdt, dan zal je echt wel mooi resultaat hebben. Maar het is absoluut noodzakelijk dat je 2x per week gaat. Zo niet kun je niet voldoende conditie en versteviging opbouwen.
Ik heb al meerdere vriendinnen van me geholpen na hun zwangerschap en die waren alvast zeer tevreden. Ikzelf ben van nature slank gebouwd, maar doe meestal voor de zomer ook extra oefeningen voor een wat strakker gevoel. Er is dit weekend trouwens opendeur hé.
Als je nog meer info wil, vraag je maar. Ik help je met plezier.
Groetjes,
Sofie
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
15-3-2011 9:21:01
Hey!
Ik ben ook bij Infraligne langsgeweest!
Het resultaat was positief, maar het is veel geld voor wat het is!
Je betaald 15euro per sessie van een half uurtje zeggen ze: Het is eigenlijk maar 20 minuten en dan 10 minuten douchen! Je wordt begeleid met je eten... das niet echt waar: De eerste keer krijg je een boekje... je schrijft alles wat je eet en geeft het af als je oefeningen gaat doen... ze verbeteren het... zetten er opmerkingen bij: "ok" - "prima" - "minder van eten" - "probeer dit te laten"... meer dan dit ga je niet krijgen! Je krijgt geen feedback!
Zelf toen ik me inschreef kreeg ik geen uitleg... ik kreeg gewoon 2 A4tjes met daarop de goede en slechte dingen...
Het heeft geholpen... ik wou 10 kilo kwijt... ik ben er 7 kwijtgeraakt!
Een tip: Bodystiling is ongeveer hetzelfde... daar betaal je 20 euro MET ozontherapie! Doe je geen Ozon, dan betaal je maar 12,50 voor een sessie: 2,50 goedkoper dan Infraligne... op 20 beurten kan dit tellen!
|
|
chrisje
5-8-2011
|
15-3-2011 10:19:48
Hey,
Ben ook met mijn eerste sessie begonnen infraligen, zit er nu aan 18 beurten, ben enkele cm kwijt, en amper drie kilo das inderdaad een duur grap om dit resultaat had er meer van verwacht en ik kan je zeggen dat ik het perfect opvolg, dieet, 2x de week en dan krijg je inderdaad in een boekje commentaar van prima, ok, weinig toe te passen, net zoals liselotte al vertelde.
De enige uitleg is nu dat ik misschien een probleem heb met mijn schildklier iets waar ik nooit mee heb gesukkeld terwijl ik elk half jaar laat bloed nemen dus!!!
Kan nu nog proberen van men tussendoortjes zolas fruit en yogurt te laten maar das niet te doen vind ik op die manier val je steeds af he, daar heb ik hen niet voor nodig ze...
Bodystiling heb ik ook over gedacht al maar ken dat niet zo, en word het dan wel beloond of niet...
Ervaringen zijn steeds welkom ze..
Veel succes en een ding is een gouden regel, ieder pondje gaat langs het mondje...
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
15-3-2011 10:49:06
Hey Chrisje,
Hetzelfde verhaal hier, ik heb al vanalles geprobeerd, op een bepaald moment zei de dietiste dat als ze me nog minder zou laten eten, het ongezond zou worden. Alles is onderzocht, schildklier en zo allemaal in orde. Ik moet maar naar ene appel kijken of ik kom bij. Ik ga beginnen met proteinedieet om het vet weg te krijgen. De man van de plek waar ik het ga volgen denkt dat ik te weinig rustverbranding heb, aangezien ik toch wel vrij veel beweeg.
|
|
Carina
|
15-3-2011 20:00:24
Ben wel geen bruidje, maar de moeder van de bruid.
Ik ben 2 jaar geleden naar Infraligne geweest en ben er zeer tevreden over. Als je doet wat ze zeggen, heb je zeker resultaat. Ik ben van 68 kg naar 56 kg gegaan (ben 1,60 m groot) en heb nu nog altijd dat gewicht. Ik heb 30 sessies gevolgd. Ik heb niet echt het gevoel dat ik nu nog aan het diëten ben, ik let gewoon op hetgene wat ik eet. OK, het kost wat, maar je krijgt waar voor je geld.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|