Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de stress begint!

6-4-2006 11:57:26
hallo iedereen,

Mijn stress begint te komen vandaag is het precies nog 4 weken te gaan!
Nu heb ik nog enkele vraagjes: ik ben bang dat ik dingen ga vergeten of over het hoofd ga zien.
Hebben jullie nog dingen dat je zegt; dat mag je zeker niet vergeten, wat zijn normaal dingen dat je de laatste weken nog moet plannen, bestellen, bevestigen???

Hebben jullie ook goeie anti-stress tips, die zijn meer dan welkom!

Heel erg bedankt!
groetjes Gianna 04/05/06

gianna
4-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 338

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:23:23

Bij ons ook nog net 1 maand te gaan.

Ik heb een checklist gemaakt met de dingen die ik nog moet doen, maar waarvoor het nog te vroeg is.

- snoepjes kindjes kopen en in zakjes doen
- bloemen bestellen
- afspreken met fotograaf, DJ en ceremonieauto
- CD gaan testen in de kerk
- misboekje afgeven aan pastoor
- ontbijtmanden bestellen voor ons en onze ouders
- cadeau getuigen bestellen
- tafelkaartjes maken
- schoenen inlopen
- verzekeringen zoals familiale verzekering en reisverzekering afsluiten
- huwelijkscontract afgeven op gemeente

Dat is het zo'n beetje denk ik.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:39:05

Hoi Gianna,

Wij hebben zelf nog iets meer dan 5 maanden te gaan, dus dat is jammer genoeg nog een héle tijd! Maar wat je kunt doen (heb ik ook al gedaan) is een blad en een stylo nemen en gewoon écht even nadenken over hoe je dag eruit ziet en dan alles, ook het stomste opschrijven. Bij mij is dat bijvoorbeeld: lintjes kopen voor bedankingsdoosjes, bellen fotograaf om dag te overlopen, wat moet er mee naar de feestzaal op de trouwdag en bij wie gaat dat in de auto (deo, plakkers voor pijn in voetjes, nieuwe kousen,bedankjes, tafelbenamingen,...) enz.
Gewoon even 5 minuutjes nemen en zo heb ik al een serieuze lijst hoor! xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...