Terug naar overzicht
Hoi Kelly, Wij geven een bbq op onze trouw. Wij hebben een zaal gehuurd en werken met een traiteur die vaak bbq's geven. We hebben enkel de receptie met aperitiefhapjes ervoor, maar ik ga wss geen voorgerecht geven. Bij ons komt iedereen naar de receptie en naar het feest dus heeft iedereen ook de aperitiefhapjes gekregen en denk dan met bbq en dessertbuffet nadien, dat het teveel gaat worden. Ook komen ze met een frituurkraam en kan er tijdens het feest nog frietejs gegeten worden. Wij hebben hiervoor gekozen omdat bijna iedereen wel bbq lust en, is leuk zeker in de zomer.
bij ons is het wel in een feestzaal maar ik dacht je wel iets kon doen om te ete tijdens het feest ook dit zou ik nog eens moeten bekijken het zouden 4stukken vlees zijn per persoon??is dit niet weinig ik denk altijd ik te weinig eten ga hebben
Hey Kelly, Ik ga dit topic alleszinds volgen, want ik ben ook van plan om te wijzigen. Onze feestzaal staat al vast sedert dec. 2010 en het was de bedoeling om de maaltijd in buffetvorm te doen, maar ik begin ook steeds meer en meer een bbq te zien zitten. Ik zou dan ook een receptie en hapjes doen, daarna de bbq en een dessertenbuffet. Ik denk dat dit meer dan genoeg zal zijn.
Wij geven ook een BBQ. Wij beginnen met 2 uur durende receptie met warme en koude hapjes, en daarna direct BBQ buffet vis & vlees en daarna een dessertenbuffet! Moet zeker kunnen vind ik !
ook wij doen een bbq, beginnen met receptie met warme en koude hapjes. daarna bbq en dessertjes. net als bij nele komt er een mobiele frituur 's avonds. wij geven een tuinfeest dus hadden we het gewoon graag liever wat losser en ontspannen vandaar we voor bbq kozen..
heykes mercikes voor de reacties volgende week gaan we gaan luisteren en dan eens met men zusje bekijken wat ze zou aanraden die bbq is al iets losser e wij gingen noraal geen reseptie geven maar dan mss wel kijken voor een reseptie te geven in de plaats van de soep en voorgerecht??? hehe ik denk het nog een avontuur zal worden met men twijfelen haha groetjes
wij doen ook eerst wat hapjes en dan varken aan't spit met bbq Qua receptie kan je bij het binnenkomen al wel wat hapjes serveren en dat spaart je soep en voorgerecht uit ;-)
Hej Kelly, Wij doen ook een bbq. Eerst is er een gewone receptie met 4 warme en 4 koude hapjes en dan is er een voorgerecht op de bbq en dan is het bbq. Dus waarom zou dit niet kunnen op een trouwfeest? Bij ons had de zaal deze optie zelfs in de infobrochure huwelijk staan. Dus zeker geen foute keus. Veel succes nog met de voorbereidingen. Tine
ja bij ons staat dit ook in onze offerte van de trouwfeesten daarmee ik zo plots begin te twijfelen maar we gaan luisteren wat ze ons woensdag kunnen aanbieden en hoe ze dit dan aanpakkenvolgende week om10u30 hebben we een afspraak kan niet wachten tot het zover is denk ook eens wat trouwkleedjes te gaan passen zaterdag eens kijken wat het met me doet hoe ik daarmee sta hehe groetjes
Ik wou ab-so-luut een echt diner... Ik vind BBQ wel ok, maar voor je huwelijksfeest mag het toch dat tikje meer zijn, vind ik... Maar zo heeft ieder zijn voorkeur!