Terug naar overzicht
Ik had ook een sluier en een opgestoken kapsel. Als de sluier er in zit, zie je natuurlijk weinig van het kapsel. Na de receptie ging de sluier uit en mijn haar zag er nog prima uit. Er gaat natuurlijk een hele boel lak in.
Hey Vicky, Mijn vriendin had ook een sluier met opgestoken haar ( iedereen vond het heel mooi) en als ze haar sluier af deed s'avonds viel dat wel erg goed mee. Misschien eens op google kijken naar kapsels? Groetjes frida
Hey, Als je op google zoek vind je enorm veel kapsels die perfect te combineren zijn met sluiers, je hebt zowel opgestoken strak als met krullen die halfopgestoken zijn, je moet gewoon je sluier eens mee pakken naar je kapper, dit mag geen probleem vormen voor haar als goede kapper... Veel succes met je zoektocht, grtjs Chrisje
Ik ga hetzelfde doen, lijkt mij geen probleem!
ik ga ook een opsteekkapsel hebben met sluier ze heeft mijn sluier onderaan mijn opgestoken haar gestoken, waardoor je de sluier en het kapsel mooi ziet :)
Normaal gezien moet je kapper hier wel ideetjes voor hebben en mag het er, wanneer je je sluier af doet, niet uitzien als een pannekoek! Ik hb toch al kapsels weten lukken zo.. Je kan natuurlijk ook vragen aan je kapster, dat als je haren niet meer goed zouden zitten nadat je je sluier hebt afgedaan, of je haar dan even mag bellen?! Ik heb zo een afspraak met mijn kapster!