Terug naar overzicht
Hoi Kim,Wij hebben ons ook al suf gezocht en vanalles proberen uit te werken... Maar als het puntje bij paaltje komt, wordt het waarschijnlijk toch een trouwfoto. Ze hebben dan eindelijk een hopelijk supermooie en professionele foto van ons. En dan laten we daar een mooie tekst in of door drukken.xxx
wij gaan ook voor de trouwfoto (op A4 formaat)wij gaan ervoor om tegen het avondfeest dit reeds af te hebben (lang leve de digitale fotografie); mooie foto uitzoeken, laten afprinten en afgeven ...meot lukken!groejtesMieke13/05/06
Wij geven onze ouders een mini-albumpje met daarin ong. 12 foto's van ons en van hen.En nadien mogen ze dan nog een foto uitkiezen om te laten vergroten.Ik ga bovendien zorgen voor een ontbijtmand voor 'the day after'.Lindsay06/05/06
Hoi Kim. Misschien bedoel je dit: www.printoplinnen.nl ?GroetjesNele
wat ook heel leuk is is je trouwkaars (alsje die hebt) in een kleinereversie laten maken en dan aan je ouders geven.Mijnzus geeft dat vorige week gegeven op haar trouw;en ik moet zeggen mijn mama is daar heel blij mee. Mijn zus wou de kadotjes de da zelf geven en vond het dan jammer dat ze de foto nie zelf kon kiezen.Later kiest mij mama dan zelf een foto Groetjes Brenda
Hoi Kim,Wij gaan een foto van ons digitaal in glas laten smelten. Ze doen dit in het Wijnegem Shopping Center. Als je de website wil zal ik dit eens opzoeken. Als je een foto op doek wil moet je eens naar de website www.fotodoek.be surfen. Wendy 09/09/06