Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk ouders

6-4-2006 12:24:07
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een passend geschenk voor onze ouders (de moeders). Eerst vonden we het cliché een foto van onszelf te geven maar bij naderinzien is dit eigenlijk wel het meest passend geschenk als herinnering aan die dag. Nu had ik een aantal weken geleden info gelezen ivm foto gespannen op doek. Ik vind dit wel origineel maar weet niet meer waar ik daarvoor terecht kan.
Ook andere tips zijn steeds welkom.
Alvast bedankt,
Kim
19.08.06

kim
19-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 317

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:41:19

Hoi Kim,

Wij hebben ons ook al suf gezocht en vanalles proberen uit te werken... Maar als het puntje bij paaltje komt, wordt het waarschijnlijk toch een trouwfoto. Ze hebben dan eindelijk een hopelijk supermooie en professionele foto van ons. En dan laten we daar een mooie tekst in of door drukken.
xxx

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:00:47

wij gaan ook voor de trouwfoto (op A4 formaat)

wij gaan ervoor om tegen het avondfeest dit reeds af te hebben (lang leve de digitale fotografie); mooie foto uitzoeken, laten afprinten en afgeven ...

meot lukken!

groejtes
Mieke
13/05/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:04:51

Wij geven onze ouders een mini-albumpje met daarin ong. 12 foto's van ons en van hen.

En nadien mogen ze dan nog een foto uitkiezen om te laten vergroten.

Ik ga bovendien zorgen voor een ontbijtmand voor 'the day after'.

Lindsay
06/05/06

Nele
8-7-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:17:38

Hoi Kim.
Misschien bedoel je dit: www.printoplinnen.nl ?

Groetjes
Nele

Brenda

Meld misbruik6-4-2006 16:41:02

wat ook heel leuk is is je trouwkaars (alsje die hebt) in een kleinereversie laten maken en dan aan je ouders geven.Mijnzus geeft dat vorige week gegeven op haar trouw;en ik moet zeggen mijn mama is daar heel blij mee. Mijn zus wou de kadotjes de da zelf geven en vond het dan jammer dat ze de foto nie zelf kon kiezen.Later kiest mij mama dan zelf een foto
Groetjes Brenda

WENDY
9-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 19:13:09

Hoi Kim,

Wij gaan een foto van ons digitaal in glas laten smelten. Ze doen dit in het Wijnegem Shopping Center. Als je de website wil zal ik dit eens opzoeken. Als je een foto op doek wil moet je eens naar de website www.fotodoek.be surfen.
Wendy
09/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...