Terug naar overzicht
Je kunt misschien proberen via internet te bestellen? Kijk eens op www.dressedbyjill.nl . Ik denk dat ik het juist typ, anders kun je bij altavista ook zoeken hé. Maar daar hebben ze een énorme keuze.x
Ik heb mijn pareltjes nochtans bij Veritas gehaald.Het zijn wel geen speldjes, maar pareltjes die je open kan plooien. Dan steek je je lok ertussen en worden ze dichtgeplooid. Op het eerste zicht, in het zakje, lijken ze nogal eenvoudig. Maar als je ze in je haar hebt, is het gewoon prachtig!! Ik ben er heel content mee, en ook de kapster vond ze heel geslaagd. En ze blijven beter zitten dan speldjes.En ze kostten ocharme 2,95 EUR...Groetjes,Lindsay06/05/06
Ha ja, ben ik nog vergeten: mijn moeder heeft ze voor mij meegebracht uit de Veritas in Oostende. Het zijn hele kleine pareltjes.
Hey Kim,Ik heb mijn speld gekocht in Ninove bij De Backer (rechtover juwelier Nachergaele)Groetjes Sofie ( 07/07/06)
hey,ik heb grote ivoorkleurige pareltjes besteld bij dressedbyjill.nl en die hadden ze ook in het wit en in verschillende maten, en ze kostte maar 0.75€ per stuk dus da viel ook nog mee, ze hebben er ook nog duurder maar das maar wat je mooi vindt he. Ze moeten wel van nederland komen dus betaal je er wel wat verzend kosten op maar ik geloof dat ik voor 12 pareltjes met verzendkosten iets van een 20€ kwijt was! en ze zien er echt uit zoals op de foto, daar had ik eerst wel bang van.maar soit, veel succes nog en laat weten waar je er gevonden hebt hegroetjes Veerle23/09/06