Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speldjes voor bruidskapsel

6-4-2006 12:26:55
Hallo,

Binnenkort begin ik hopelijk aan een korte reeks van proefkapsels;-) Ik ben nog op zoek naar van die speldjes met KLEINE witte parreltjes. Ben reeds bij Veritas te Gent en Aalst geweest maar zonder iets teruggekeerd;-/ Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden in de omgeving AAlst / Haaltert?

Alvast bedankt,

Kim

kim
19-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 554

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:42:42

Je kunt misschien proberen via internet te bestellen? Kijk eens op www.dressedbyjill.nl . Ik denk dat ik het juist typ, anders kun je bij altavista ook zoeken hé. Maar daar hebben ze een énorme keuze.x

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:01:54

Ik heb mijn pareltjes nochtans bij Veritas gehaald.

Het zijn wel geen speldjes, maar pareltjes die je open kan plooien. Dan steek je je lok ertussen en worden ze dichtgeplooid. Op het eerste zicht, in het zakje, lijken ze nogal eenvoudig. Maar als je ze in je haar hebt, is het gewoon prachtig!! Ik ben er heel content mee, en ook de kapster vond ze heel geslaagd. En ze blijven beter zitten dan speldjes.

En ze kostten ocharme 2,95 EUR...

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:03:04

Ha ja, ben ik nog vergeten: mijn moeder heeft ze voor mij meegebracht uit de Veritas in Oostende. Het zijn hele kleine pareltjes.

SOFIE
7-7-2006
 Meld misbruik6-4-2006 14:07:33

Hey Kim,

Ik heb mijn speld gekocht in Ninove bij De Backer (rechtover juwelier Nachergaele)

Groetjes
Sofie ( 07/07/06)

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 23:11:52

hey,

ik heb grote ivoorkleurige pareltjes besteld bij dressedbyjill.nl en die hadden ze ook in het wit en in verschillende maten, en ze kostte maar 0.75€ per stuk dus da viel ook nog mee, ze hebben er ook nog duurder maar das maar wat je mooi vindt he. Ze moeten wel van nederland komen dus betaal je er wel wat verzend kosten op maar ik geloof dat ik voor 12 pareltjes met verzendkosten iets van een 20€ kwijt was! en ze zien er echt uit zoals op de foto, daar had ik eerst wel bang van.
maar soit, veel succes nog en laat weten waar je er gevonden hebt he

groetjes Veerle
23/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...