Terug naar overzicht
Dat hangt er vanaf. Hoeveel kinderen er zijn. Geef je ook nog een ander alternatief dan cava ?
ja natuurlijk gaat er ook fruitsap zijn dit is enkel voor bij het binnen komen ik schat dat er ongeveel een 20 tal kinderen aanwezig gaan zijn al heb ik al van sommige gehoord dat ze hun kids gaan thuis laten
normaal gaan er 7 glazen uit een flesdus als je rekent dat je er misschien iets minder uitkrijgt, dan zou ik 25 flessen nemen
130 volwassenen ... 2-3 glazen per persoon ... 6 glazen uit een fles ... 60-65 flessen. De meeste wijnhuizen en bepaalde grootwarenhuizen nemen overigens het teveel aan volle flessen terug over.
als er nog andere alcoholische dranken geschonken worden, rekenen ze normaal gezien op een halve fles de man (is ruim geschat maar beter iets te veel dan te weinig als je nog kan teruggeven)...
Onze zaal heeft gezegd dat ze 5 à 6 glazen uit een fles halen. Reken dan op 5,5 glas per fles!
Bij ons wordt een halve fles per volwassene gerekend. Maar ik zou ook navragen of je de flessen kan teruggeven die je over hebt, want in de ene familie wordt er wel meer gedronken dan in de andere...
Nog een klein vraagje hierop Hoe groot zijn die flessen? want ik heb flessen van 1,5 liter hoeveel glaasjes kans je hieruit halen?