TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tinnie
15-4-2011
|
15-3-2011 14:01:56
Heeeey, wat een supergevoel hé....ik heb vorige week mijn eerste pasbeurt gehad en ook bij mij was het de max :-D Ook voor jou begint het te korten!!! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen...Maar alles valt wel in zijn plooitjes Groetjes -xxx-
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
15-3-2011 14:07:23
Geen foto genomen??? (Niet dat ik curieus ben hoor )
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
15-3-2011 14:15:22
@ Aurelie: NATUURLIJK werden er foto's genomen ;-)...de fiere mama stond daar als zot met de fotocamera te trekken....Maar ik kan ze natuurlijk nergens on-line zetten, want anders kan het ventje er ook bij hé Maar als je kijkt op La Sposa van Pronovias en dan trouwkleed "Alce"...dan zie je mijn trouwkleed (op model welliswaar)
|
|
Orily
7-5-2011
|
15-3-2011 14:50:43
@ Tinnie: Ja, das echt een super gevoel !!! Tmag van mij al 7 mei zijn hoor :p! 15 april mijn tweede pas en dan zal het normaal in orde zijn! Zo'n drie weekjes voor ons huwelijk.
@ Aurelie: Wij hebben geen foto's genomen. Mss wel eens bij de laatste pasbeurt omdat het dan echt naar mijn lichaam zal staan hé :) Moet nog een redelijk stukje ingekort worden aangezien ik niet zo groot ben! Heb jij al een eerste pasbeurt gehad eigenlijk?
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
15-3-2011 14:58:58
@ Orily: Jij hebt dan juist je pasbeurt als wij trouwen :-D....Ik zal die dag eens aan je proberen te denken ;-) Mijn tweede pasbeurt is 1 april.....
|
|
Orily
7-5-2011
|
15-3-2011 15:03:26
@ Tinnie : Ah ja das waar :) Jullie trouwen een vrijdag dan als ik het goed voorheb !! Alléé, tof nog een maandje te gaan voor jullie en dan ist eindelijk al zover !!! :) Je verlangt ook al zeker ? Kga je trouwkleed es proberen te zoeken op internet :)
|
|
Emily
26-5-2012
|
15-3-2011 15:10:33
@ Tinnie, zou ik eens een zéér indiscrete vraag mogen stellen in welke prijscategorie zitten die jurken? Ik ben echt ZOT van de trouwkleedjes van pronovias en ook la sposa maar vind nergens een richtprijs... En ook: naar welke winkel ben je geweest? dank u voor de hulp :-)
|
|
Emily
26-5-2012
|
15-3-2011 15:11:44
ps. suuuuuuupermooi kleed Tinnie!!! *zucht, ik wil ook al gaan kijken!!*
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
15-3-2011 15:33:28
Owla !!! Juist internet afgezocht, schoon kleed!
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
15-3-2011 17:27:28
Hoihoi....mercietjes allemaal :-) @ Emily: Ik ben gaan kijken in "Moderna" in Schepdaal...Ik vind het persoonlijk een hele professionele winkel! Je wordt steeds vriendelijk ontvangen, geen vraag is teveel en ze hebben echt een ruime keuze trouwkleren (Pronovias, Ian Stuart, Linea raffaelli, San Patrick,...) Pronovias is niet zo goedkoop maar ook niet zo duur als Ian Stuart :-)...Ik heb trouwkleren gepast tussen de 1450 en 2000€ (en ze waren bijna allemaal van de Pronovias-groep) en dit kleed kostte 1800€ Ik weet niet in welke prijscategorie je zoekt...ik had gedacht aan een 1500€. Nu is het er lichtjes over, maar ik voel me supergoed in het kleed :-) en dat is natuurlijk ook belangrijk hé ;-) groetjes -xxx-
|
|
chrisje
5-8-2011
|
15-3-2011 17:34:12
Hey,
Ben ook eens gaan kijken en super kleed je zal stralen..
Ben ook nerveus vandaag heb morgen mijn eerste pas, ben blij dat men beste vriendin mee gaat en natuurlijk mijn fototoestel he!!!
We vertrekken al vroeg ze wil me eerst wat verwennen en laten ontstressen in de winkelsstraat van Eindhoven, ja mijn kleed komt van Koonings in Nederland.
Grtjs en nog veel succes..
|
|
Emily
26-5-2012
|
15-3-2011 17:57:42
@ Tinnie: Jippie, valt perfect binnen budget! Inderdaad aan de duurdere kant, maarja, je trouwt maar een keer en ik vind dat echt belangrijk, een mooi kleed (klinkt mss oppervlakkig ma soit ;-) ) Je zal er alleszins in stralen! Ondertussen kan ik verder dromen tot het tijd is om rond te kijken :-) Ik ga de winkel is googelen, bedankt voor de tip!
|
|
Tinnie
15-4-2011
|
15-3-2011 20:49:15
@ emily: geen probleem.geniet van je zoektocht naar je trouwkleed!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
16-3-2011 8:15:45
Orily,
eerst en vooral proficiat met je huwelijk van 11 maart.
ben ook eens gaan kijken op internet: wat een droomkleed. Jammergenoeg kan ik zo iets niet dragen, ben veel te klein. Je zou me niet meer terugvinden in die jurk. Maar wel heel mooi als je groter bent!
Veel geluk nog en geniet verder van je voorbereidingen.
Groetjes,
Cindy
|
|
nathalie
2-7-2011
|
16-3-2011 16:30:00
@ Tinnie: SUPER! en weet je wat.. ik denk dat wij hetzelfde kleedje hebben... het is toch de "Alce" van Pronovias é?
Je mag me altijd een privé-berichtje sturen... dan kan ik het kleed misschien eens aanzien op een echt bruidje! ik moet nog zooo lang wachten op eerste pas!
Veel plezier nog met de voorbereidingen! zo spannend!
groetjes,
Nathalie
|
|
Orily
7-5-2011
|
17-3-2011 11:05:54
@ Cindy: Mijn trouwkleed gaat ook de iets eenvoudigere kant op, aangezien ik ook te klein ben pfff .... Maar bij mijn eerste pas had ik nog steeds het WOW gevoel als toen ik het gekozen had.
Jij hebt wel nog een beetje tijd hé om te zoeken naar je droomkleed :D 15 april heb ik mijn laatste pas en dan is het eindelijk zover :) Dan pas wonen wij ook officieel samen dus voor ons is de vreugde nog te groter dan :) !!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|