Terug naar overzicht
Bij een vriendin van mij waren er mini-sandwiches. Een groep vriendinnen heeft die in de dag belegd. Groetjes, Celesta
hoeveel van die mini-sandwiches reken je dan per persoon
men rekent voor een receptie 3mini sandwiches, voor een maaltijd 6...
Ik denk dat zij er ongeveer 6 per pesroon had en deze bleven de hele avond staan, zodat je een klein hongertje nog kon stillen...
wij hebben op de receptie voor onze wettelijke trouw boterhammetjes gegeven wit en bruin vierkante boterhammetjes hesp met kruidenkaaszalm met tomatentapenadeheilbot met groene pesto korstjes afgesneden en in driehoekjes gesneden wij hadden dat de avond ervoor gedaan, afgedekt met folie en fris gezet ze zijn blijkbaar in de smaak gevallen, want er was geen enkele over
Piizzzaaaaaaaaaa mmmmm
Er zijn zoooveel leuke hapjes! Zoals eerder gezegt, belegde mini sandwishes, maar ook op een stokje: kaas, uitje, augurk, salamike fruitsatékes toastjes met prepare, vleessalade ... komkommer in dikke schijfjes met daarop een beetje philadelfia kaas en tonijn (super lekker!) ... Allemaal gemakkelijk en zelf te maken met een beetje hulp van anderen. Veel plezier!
Ik zou voorstellen om iemand van de iets minder dichte kring te zoeken (een nichtje of zo) die dit graag wil doen. Iemand waarmee je vooraf samen kan zoeken welke hapjes je zal maken. Ik zou dit als meisje van 16 jaar of zo superleuk gevonden hebben. Natuurlijk moet je die persoon (of beter enkele personen, misschien kan ze enkele vriendinnen meebrengen?) ook niet de hele avond in de keuken laten staan. Na verloop van tijd kan je je beperken tot wat chips, nootjes, salamietjes, kaasjes en olijfjes. Hapjes de dag voordien maken is ook een optie, maar je zal toch altijd nog werk hebben met het in de oven/friteuse stoppen, snijden in stukken en zo. Beter hulp vragen die dag.Wat doen jullie met de drank? Gaat daar iemand mee rond of hoe doen jullie dit?
@ sylvie mooie huwelijksdatum wij zijn van plan om de gasten bij het binnen komen een glaasje cava aan te bieden verder is er gewoon een toog waar ze hun drank kunnen gaan halen wij laten dus niet speciaal iemand met drank rond gaan
Ik was ooit op een trouwfuif, en ze hadden allemaal pizza's besteld, dat was gewoon super!
je kan ook een frietkot laten komen, past perfect bij een fuif en elke Belg lust frieten ! Dan hebben je gasten een volle maag en jij geen lege portemonnee want een pakje friet kost niet veel.