Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kluts kwijt

15-3-2011 20:00:39
hoi,
met nog 149dagen op de teller heb ik nog wel tijd om nog wat te regelen maar ik weet nietmeer wat allemaal zit eventjes vast graag had ik eventjes een vraagje wat ik nog kan doen of nog moet voorzien.
wat ik al inorde heb:
zaal
dj
eten voor avondfeest
wijnen en cava gaan wij in mei bestellen. (mijn ouders hebben daar korting in die zaak)
mijn trouwkleed
onze dochter haar kledij(al op de groei gekocht vandaag)
ringen
lingerie / schoenen /juwelen
bedankjes
enveloppendoos
gastenboek
fotograaf (partner van toekomstige schoonzus)
koets als ons vervoer
kapster/make up
misboekjes al oke
uitnodigingen enkel nog bestellen
kerk
stadhuis
babysit voor onze dochter

wat we nog niet hebben:
alles voor de bruidegom maar vorige zondag ben ik met hem naar jbc gaan kijken en gezegt wat ik mooi vond.
huwelijkskaars vind ik niet naar mijn zin
pakjes voor ouders
pakjes voor getuigen dacht ik aan bongobon of 2 bons voor luxe ontbijt en/of bon voor op restaurant
taarttopper maar dacht dat onze kok (die voor onze taart zorgt) een basis koppeltje er zou opzetten.

renske
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 553

renske
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:02:00

misschien dat er nog wel dingen zijn die ik vergeten ben maar niet opkom graag een seintje wat ik nog kan doen of vergeten ben of enkele tips

Katrin
18-6-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:20:48

Je hebt al veel gedaan ! Mss eens nadenken over de uitnodigingen? Dagplanning? Muziek voor in de Kerk? Bloemen/Bruidsboeket?

renske
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:29:10

juist voila bruidsboeket weet ik ook al wat ik wil muziek in kerk is verwerk in misboekje
uitnodigingen zijn oke enkel nog te bestellen.
dagplanning kan ik beter nog eens goed opschrijven het zit in men hoofdje maar nog niet op papier ;)
dank je katrin

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:36:52

Wij zitten even ver :)
Decoratie voor in de zaal en/of kerk

renske
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:43:00

juist voor de decoratie heb ik al ballon maar zoek enkel nog waar ze helium verkopen voor een redelijke prijs al op sommige site's geweest maar vind dik allemaal nogal duur als we de kerk buiten komen zou iedereen een ballon laten vliegen en voor in de kerk ik hoef niet aan elke stoel in middengang een bloemmetje en het bloemstuk voor het altaar word gemaakt door mijn tante die veel naar bloemenveilingen gaat

ziede se dat ik nog veel vergeten te vermelden was ;)
maar al bedankt voor de reactie's zijn nog steeds welkom

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik15-3-2011 20:55:02

al een openingsdans gekozen?

renske
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 21:05:12

juist celesta ook al gekozen en ook de dans met mijn vader en men verloofde met zijn moeder heartland i loved her firts

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik15-3-2011 23:55:05

Hey wij trouwen ook op 12 augustus maar zit bijlange nog niet zover als jouw hoor. Ik zou zeggen dat je al goed je best gedaan hebt en dat je niet in paniek moet zijn. Ik ben nu begonnen aan het misboekje opstellen. grtjs en nog veel succes met de verdere voorbereidingen hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...