Terug naar overzicht
misschien dat er nog wel dingen zijn die ik vergeten ben maar niet opkom graag een seintje wat ik nog kan doen of vergeten ben of enkele tips
Je hebt al veel gedaan ! Mss eens nadenken over de uitnodigingen? Dagplanning? Muziek voor in de Kerk? Bloemen/Bruidsboeket?
juist voila bruidsboeket weet ik ook al wat ik wil muziek in kerk is verwerk in misboekje uitnodigingen zijn oke enkel nog te bestellen. dagplanning kan ik beter nog eens goed opschrijven het zit in men hoofdje maar nog niet op papier ;) dank je katrin
Wij zitten even ver :)Decoratie voor in de zaal en/of kerk
juist voor de decoratie heb ik al ballon maar zoek enkel nog waar ze helium verkopen voor een redelijke prijs al op sommige site's geweest maar vind dik allemaal nogal duur als we de kerk buiten komen zou iedereen een ballon laten vliegen en voor in de kerk ik hoef niet aan elke stoel in middengang een bloemmetje en het bloemstuk voor het altaar word gemaakt door mijn tante die veel naar bloemenveilingen gaat ziede se dat ik nog veel vergeten te vermelden was ;) maar al bedankt voor de reactie's zijn nog steeds welkom
al een openingsdans gekozen?
juist celesta ook al gekozen en ook de dans met mijn vader en men verloofde met zijn moeder heartland i loved her firts
Hey wij trouwen ook op 12 augustus maar zit bijlange nog niet zover als jouw hoor. Ik zou zeggen dat je al goed je best gedaan hebt en dat je niet in paniek moet zijn. Ik ben nu begonnen aan het misboekje opstellen. grtjs en nog veel succes met de verdere voorbereidingen hé