Terug naar overzicht
Wij gaan als koppel naar voor samen met ons zoontje en ons dochtertje.
Er zit een betekenis achter "je dochter naar het altaar lopen" Het is een teken dat je papa je met vertrouwen in de handen van je vriend/bijna man kan achterlaten, dat hij weet dat het goed zal komen. Het zou dus geen probleem zijn dat je al een kindje hebt!
tuurlijk gaat dat nog! er gaat niemand vreemd van opkijken hoor, gewoon doen wat jullie willen. Met je partner is natuurlijk ook tof :-)
Tuurlijk gaat dat met je papa, dat is de traditie en zoals Leen zegt heeft het een mooie betekenis, ongeacht of je al kindjes hebt samen of niet. Met je papa naar binnen en met je man aan je zijde naar buiten, mooi toch?
hoi, ik ga ook met mijn papa naar voren... we pakken het heel traditioneel aan. Ook al hebben we al een dochtertje . Het was mijn droom om het zo aan te pakken en vind het ook een speciaal moment als ik dat zo met mijn papa kan beleven. veel succes xxx
hallo, Wij trouwen alleen voor de wet en hebben een zoontje. En mijn vader brengt mij ook alleen naar binnen. op de gemeente vonden ze dit geen probleem alleen maakte ze hun de bedenking dat het minder mooi gaat zijn voor de foto's en dat mijn toekomstige dan alleen daar staat. Maar dat los ik op door hem daar te laten wachten samen met mijn zoon. Vind ik dan ook weer mooi. Mijn vader die mij naar mijn gezin brengt. en dit op de tonen van I loved her first. Gaat voor mij een traan moment zijn. dus mijn mening is je moet doen wat je wilt doen. Als jij wilt dat je vader je naar het altaar begeleid dan doe hij dat. groetjes
Dag, ik vind als jij dat graag met je papa zou willen doen niet twijfelen. Frida
hey renske dat is zeker niet raar mijn nonkel (mijn vader is gestorven ) geeft mij ook weg samen met mijn twee kindjes voorop dat is ook mooi hoor groetjes sofie
oke maar dan moet in misschien wel 2liedjes voorzien 1 om mijn vriend dan of hoeft hij geen muziek als zij binnen komen? en ik met mijn papa kan ik dan nog steeds het liedje van enya nemen only time? en is dit ook niet erg mijn verloofde en dochter komt me halen met koets dan aar stadhuis en dan kerk maar dit is niet erg dat ik tegen de mensen zeg van gaan jullie al maar binnen ? sorry voor de stomme vraag maar zoek er toch een antwoord op :)
2 liedjes zou mss wel beter zijn dan eentje voor de man en de suite en kindjes en dan een nieuwke voor gij en je daddy xx
en wat kan ik dan voor de man en suite nemen? ons dochter laat ik dan voormij lopen het liedje van enya zou ik dan voor mij en men papa houden of het zou in onze kerk wel het liedje van marco borsato mogen van dochters dan wil ik dat nemen en enya voor de suite en man
Wij gaan ook met de ganse suite naar de kerk, waarna ik met de suite naar voor loop en wacht aan het altaar. Daarna komt mijn vriendin en haar vader samen achter.