Terug naar overzicht
zou de feestzaal zelf geen plaats voorzien?? als je een feestzaal huurd mss toch beter kijken voor een aspotzo blijft het voor iedereen toch wat aangenaam netjes heanders heb je die opkuis erna en dit is niet zo prettig groetjes
Hoi, Onze feestzaal heeft een rokerslounge, al hoop ik dat ze daar niet teveel gaan zitten! Tot voor drie maanden was ik zelf een roker, als huwelijkscadeau naar mijn ventje toe ben ik gestopt met roken (voor de gasten is het ook niet zo aangenaam als ze iemand moeten feliciteren die stinkt naar de rook!) Als de feestzaal geen asbakken voorzien kan je gemakkelijk (2) grote platiek bloempotten met losse witte zand pakken, of je zet allemaal kleintjes op een tafeltje..
Ik ben zelf een roker en ga op mijn huwelijk ook buiten moeten roken. Normaal voorziet de feestzaal een aspot hoor, maar als je alles zelf regelt, dan kun je idd gemakkelijk plastiek bloempotten voorzien met los wit zand in. Geen paniek, daar is steeds een oplossing voor
Bij onze feestzaal hebben de gasten de mogelijkheid buiten te roken. Echter hebben we wel afgesproken dat er bij de rokers/buiten geen drank geschonken wordt. Het feest is binnen, niet buiten!! De locatie verzekerde ons dat het zelden voor komt dat gasten buiten blijven staan als er geen drank geschonken wordt. We hopen dat het allemaal goed loopt.
De rokers gaan vanzelf wel buiten roken hoor! Bij ons was dat op het terras en in de tuin waar onze receptie was. Op het terras stonden dan ook asbakken. Dat voorziet de feestzaal wel, geen probleem!
Vanaf 1 juli zullen er andere regels zijn naar aanleiding van rokersverbod. We hebben er ook niet voor geopteerd om binnen te laten roken, ook al was er een afzuiger.Er was wel een plaatsje voorzien aan een andere inkom.
Bij ons worden er na het hoofdgerecht asbakken op tafel gezet, onze zaal is daar heel gemakkelijk in.