Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje voor de rokers onder ons

15-3-2011 23:14:35
hey bruidjes
ik vroeg mij af hoe jullie het oplossen met rokende gasten
in de meeste feestzalen mag niet gerookt worden
ik vermoed da er dan veel gasten aan de deur gaan roken
voorzien jullie voor deze gasten speciaal zo een grote asbak zodat ze hun peuken daarin kunnen gooien in plaats van op straat

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 656

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik15-3-2011 23:25:30

zou de feestzaal zelf geen plaats voorzien??

als je een feestzaal huurd mss toch beter kijken voor een aspot
zo blijft het voor iedereen toch wat aangenaam netjes he
anders heb je die opkuis erna en dit is niet zo prettig

groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 8:08:55

Hoi,

Onze feestzaal heeft een rokerslounge, al hoop ik dat ze daar niet teveel gaan zitten!
Tot voor drie maanden was ik zelf een roker, als huwelijkscadeau naar mijn ventje toe ben ik gestopt met roken (voor de gasten is het ook niet zo aangenaam als ze iemand moeten feliciteren die stinkt naar de rook!)

Als de feestzaal geen asbakken voorzien kan je gemakkelijk (2) grote platiek bloempotten met losse witte zand pakken, of je zet allemaal kleintjes op een tafeltje..

Tamara
12-5-2012
 Meld misbruik16-3-2011 13:18:53

Ik ben zelf een roker en ga op mijn huwelijk ook buiten moeten roken. Normaal voorziet de feestzaal een aspot hoor, maar als je alles zelf regelt, dan kun je idd gemakkelijk plastiek bloempotten voorzien met los wit zand in.

Geen paniek, daar is steeds een oplossing voor

Mara
17-6-2011
 Meld misbruik16-3-2011 13:34:41

Bij onze feestzaal hebben de gasten de mogelijkheid buiten te roken.
Echter hebben we wel afgesproken dat er bij de rokers/buiten geen drank geschonken wordt. Het feest is binnen, niet buiten!!
De locatie verzekerde ons dat het zelden voor komt dat gasten buiten blijven staan als er geen drank geschonken wordt.
We hopen dat het allemaal goed loopt.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-3-2011 14:40:53

De rokers gaan vanzelf wel buiten roken hoor! Bij ons was dat op het terras en in de tuin waar onze receptie was. Op het terras stonden dan ook asbakken. Dat voorziet de feestzaal wel, geen probleem!

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik16-3-2011 17:33:28

Vanaf 1 juli zullen er andere regels zijn naar aanleiding van rokersverbod. We hebben er ook niet voor geopteerd om binnen te laten roken, ook al was er een afzuiger.Er was wel een plaatsje voorzien aan een andere inkom.

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 14:10:15

Bij ons worden er na het hoofdgerecht asbakken op tafel gezet, onze zaal is daar heel gemakkelijk in.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...