Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zooo mooi, gewoon perfect!

16-3-2011 9:21:33
Eergister kreeg ik telefoon van mijn broer zijn dagcentrum, ze hadden al een deel van de bedankjes klaar en vroegen of ik het eens wou komen keuren. Dus reed ik gister na het werk eventjes door...
Eerst en vooral had ik drie kleuren aangeduid die ik mooi vond, wat blijkt ze hebben juist die drie kleuren gebruikt en ze passen heel erg goed samen (het zijn zachte kleuren: blauw - paars - groen)
Voor de kindjes hebben we een potlood en daar komt bovenop een grote bloem op (hier hadden ze nog geen voorbeeld van liggen dat helemaal af was maar ik kon me er al een voorbeeld bij maken!)
Voor de volwassenen hebben we een theelichthoudertje of een fotohoudertje.
Jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen!

Maar dus, alle bedankjes zijn dus hand-made door mijn broer en zijn collega's op het dagcentrum, ik ben zo trots (en hij ook!)

Nu was ik aan het denken of hier nog een kleinigheidje aan te handen, smarties, m&m's, noten met chocolade rond...
Wat zouden jullie doen?!

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1035

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 9:24:21

Och zo super dat het allemaal in orde is !!!

Maar je zou dus nóg iets geven ?

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 9:27:18

Oei, zie nu juist dat ik "handen" heb geschreven ipv "hangen"

Ik weet niet of ik met onze bedankjes genoeg dankjewel zeg, zou ik er nog een zakje m&m's, smarties, ... aan hangen?

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik16-3-2011 9:43:18

Beste Leen,

Je moet natuurlijk doen wat jij zelf leuk vind hé. maar ik denk wel dat je voldoende 'Dankjewel' zegt hoor. Vorige week waren we op een huwelijk waar enkel een kaartje in het serviet gerold was met daarop in kalligrafie geschreven :'bedankt dat je er bij was'

Wij geven voor de dames een zeepje in een doosje www.bedankjes.nl en voor de heren een pen www.eurogifts.be . Voor de kinderen kijken we nog of een we een zakje snoepjes gaan maken of we ze een ballon meegeven.

Veel succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 13:39:48

Natuurlijk zegt dat al duidelijk dankjewel! Een snoepje erbij gaat het volgens mij niet meer waarde geven. Niet dat het niet mooi en leuk is natuurlijk, maar ik denk niet dat het hoeft.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...