Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemblaadjes + mandje

6-4-2006 14:10:14
Hey,

Weet iemand waar ik aan bloemblaadjes kan geraken? Ik wil dat de bruidskindjes bloemblaadjes strooien aan het stadhuis en in de kerk. Weet er ook iemand waar ik mandjes voor de blaadjes kan vinden. heeft iemand ervaringen met bruidskindjes van 3 jaar, zouden zij gewillig zijn om blaadjes te gooien?

mercikes voor de reactie's
groetjes
Gianna 040506

gianna
4-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 746

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik6-4-2006 14:33:36

Hallo gianni
Misschien verkopen ze er wel in casa. Ik geloof dat ik dat daar eens zie liggen heb.
Wij hebben een bruidskindje van 2 en die is gewillig, dus 3 jaar dat moet zeker lukken.
groetjes Ellen

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik6-4-2006 14:33:56

Hoi,

Mijn man heeft een aveve-tuincenter en wij verkopen bloemblaadjes. Als bij jullie een aveve in de buurt is (met wat bloemschikgerief) zou ik daar zeker eens gaan horen. Aan andjes kunnen zij normaalgezien ook wel geraken.
Anders zou ik eens proberen in een ander tuincenter, of bij een bloemist...

Groetjes
Veerle

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik6-4-2006 15:29:11

Je kan in de aldi een paar pakjes roosjes (2.85 euro per pakje) kopen en die blaadjes er vers afhalen. Dat heeft een heel mooi effect en is niet duur.

groetjes,

Jasmijn

Martine
29-7-2006
 Meld misbruik6-4-2006 19:10:42

in AVA verkopen ze ze ook. Zowel in rood als wit.

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik6-4-2006 20:45:01

Ik heb ze ook al in de GIFI zien liggen.
Katrien

An
24-9-2005
 Meld misbruik7-4-2006 8:23:53

De blaadjes die je zo overal kan kopen zijn wel van stof.

Wij hadden bij een ronzenkwekerij een emmer rozen gaan halen die ze niet mooi genoeg waren zogezegd. Een emmer met 200 rozen voor 5€ ofzo. En dan maar plukken vrijdagavond. Was wel een prachtig effect op de foto's. Wij hadden die gewoon in een rieten mandje gedaan met een lint rond en dat droeg 1 van de bruidskindjes. De andere 3 namen er dan rozenblaadjes uit en strooiden ze voor ons uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...