Terug naar overzicht
Hallo gianniMisschien verkopen ze er wel in casa. Ik geloof dat ik dat daar eens zie liggen heb.Wij hebben een bruidskindje van 2 en die is gewillig, dus 3 jaar dat moet zeker lukken.groetjes Ellen
Hoi,Mijn man heeft een aveve-tuincenter en wij verkopen bloemblaadjes. Als bij jullie een aveve in de buurt is (met wat bloemschikgerief) zou ik daar zeker eens gaan horen. Aan andjes kunnen zij normaalgezien ook wel geraken.Anders zou ik eens proberen in een ander tuincenter, of bij een bloemist...GroetjesVeerle
Je kan in de aldi een paar pakjes roosjes (2.85 euro per pakje) kopen en die blaadjes er vers afhalen. Dat heeft een heel mooi effect en is niet duur.groetjes,Jasmijn
in AVA verkopen ze ze ook. Zowel in rood als wit.
Ik heb ze ook al in de GIFI zien liggen.Katrien
De blaadjes die je zo overal kan kopen zijn wel van stof. Wij hadden bij een ronzenkwekerij een emmer rozen gaan halen die ze niet mooi genoeg waren zogezegd. Een emmer met 200 rozen voor 5€ ofzo. En dan maar plukken vrijdagavond. Was wel een prachtig effect op de foto's. Wij hadden die gewoon in een rieten mandje gedaan met een lint rond en dat droeg 1 van de bruidskindjes. De andere 3 namen er dan rozenblaadjes uit en strooiden ze voor ons uit.