Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress begint te komen!!

16-3-2011 12:05:07
Beste mede-bruidjes, met nog 85 dagen op de teller begin ik hier toch wat stress te voelen hoor. Ik denk wel dat ik goed op schema zit, maar af en toe, denk ik toch dat ik niet optijd alles zal klaar hebben. Ik moet nog kijken voor schoenen en juwelen, liefst voor de eerste pas (ofwel nog voor 23 maart of rond half april). Mijn verloofde moet ook nog schoenen hebben. We wachten op de gegevens van degene die onze bruidstaart zou maken. De uitnodigingen zijn bijna klaar om verstuurd te worden. We moeten nog de muziek bepalen voor het avondfeest.

We vragen ons af: normaal zouden we de receptie buiten doen. Is er dan achtergrondmuziek voorzien?

Waarschijnlijk zie ik nog het een en ander over het hoofd, dus laat het gerust weten hé.

Bedankt voor jullie tips

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 744

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-3-2011 12:34:39

Hier nog 76 dagen op de teller en de zaken die jullie nog moeten doen, zijn ongeveer gelijklopend met de onze. Dus het zal allemaal wel lukken!

Wat die achtergrondmuziek betreft, ik moet dit ook nog eens vragen aan de zaal...

Veel plezier nog!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 12:37:07

Ik denk niet dat het nodig is om op de receptie muziek te zorgen, zeker niet als het buiten is (je hebt natuur geluiden op de achtergrond)
Op een receptie wordt er nogal veel met elkaar gesproken, dus de achtergrondmuziek zou (in mijn ogen) overbodig (misschien zelfs storend) zijn!

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik16-3-2011 13:18:15

Hey Nathalie,

Ik nog een dagje meer en hier begint ook hoe langer hoe meer stress de kop op te steken.

Maar tot nu toe zit alles nog redelijk op schema :), en ondertussen ook vol ongeduld aan het aftellen.

Ik zou ook niet voor achtergrondmuziek gaan, ik denk dat het verloren moeite is.

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...