Terug naar overzicht
Ik weet iets supers in Grobbendonck...maar dat zal wel niet de bedoeling zijn????Anders moet je eens op hun site kijken, wij hebben daar onze huwelijksnacht ook geboekt.http://users.compaqnet.be/bedandbreakfast/ Groetjes Mireille01.09.2006
Hallo Maaike,Wij trouwen ook in het 's graevenhof op 22.12.2006.Ik zit eigelijk met net dezelfde vraag als jij! Ik zoek ook nog slaapgelegenheid voor ons en voor een paar familieleden!welke zaal hebben jullie? Hoe doen jullie de decoratie in de zaal; door celine's decoration?Tof te weten dat er hier mensen zitten die in dezelfde zaal huwen als wij!groetjes,Karen22.12.2006
Dag dames, wij trouwen ook in 's Graevenhof. Er is een hotel op de grote baan met 30 kamers: Sint Martinushoeve (deelgemeente Halle)
Hey Karen,idd tof om te weten dat er nog mensen zijn die op dezelfde locatie trouwen!Wij hebben nog niks afgesproken qua decoratie. Moeten daar extra afspraken rond gemaakt worden ?Wij hebben de grootste zaal van de twee genomen.groetjes,Maaike25.08.2007
wij doen ons feest ook daar maar dan 22/09/2007 :) en idd de martinus hoeve is er niet zo heel ver van het s'graevenhof .wij wonen niet zover van de zaal dus wij hebben dat niet nodig :)
hoi maike proficiat met jullie huwlijk.hoe was jullie feest?ben benieuwd want wij trouwen er volgende maand dermee .groetjes jessy