Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewicht na 1e pas...

16-3-2011 17:55:16
Hoi hoi,

ik kon vanmorgen met mijn blijdschap geen blijf aangezien de weegschaal na veel zweten en hard zwoegen eindelijk mijn streefgewicht aangaf! Ik kijk dus enorm uit naar mijn 1e pas op 29/04!
Nu vroeg ik me af of jullie tips hebben om effectief op gewicht te blijven? Er mag nl niets bij, maar natuurlijk ook niets af...
Hoe doen jullie dit?

Een ervaren jojo-er ;-)

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1000

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 17:57:18

Je kleed innemen kan altijd, je mag dus wel nog afvallen =D

Widiii
17-9-2011
 Meld misbruik16-3-2011 18:17:17

Jah of een kleed komen die je kan verstellen.. Dus geen met een rits!!

Hoelang heb je erover gedaan?? Ik ben nog bezig hihi.. Ik hoop eind april op gewicht te zijn om mijn bruidsjurk te gaan passen & kopen..!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik16-3-2011 18:19:02

Proficiat!! Ik heb ook vééél jojo ervaring :) er hangt bij mij op de frigo een briefje met mijn trouwdatum op, en in de koekenkast ook.
En ik ga wel bijna iedere dag gaan fitnessen ook, dat helpt ook wel... :)

veel succes!

groetjes

lies
2-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 18:46:39

Ik ben januari begonnen met een eigen opgesteld dieet.
Enkel 's morgens koolhydraten dus door de dag en 's avonds geen pasta, brood of aardappelen. Natuurlijk wel veel groenten, vlees, vis, fruit en yoghurt. Alcohol beperken tot een minimum en 3x/week 1,5u cardio op de fitness. Dit om puur vet te kunnen verliezen. Met als resulaat - 12,5kg.
Ik ben van 67,5kg naar 55,0 kg gegaan op 2,5 maanden tijd. Dus een kg gewichtsverlies per week.
Vanzelfsprekend doet een mens dit normaal gezien niet zijn ganse leven, dus ik hoop dat ik met het behouden van mijn sport op gewicht kan blijven door bij gelegenheid wel eens een pasta of wijntje te nuttigen. We'll see... Maar ik ben alvast super gemotiveerd om de kilo's er niet terug aan te laten kleven. Een mens voelt zich toch stukken beter en energieker!

Voor iedereen die volop bezig is, geef niet op! Je bent zeker niet alleen!

xje

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik16-3-2011 19:55:43

wow dat is echt super seg. dat is mij toch nog niet gelukt... veel sporten heeft bij mij niet echt gewichtsverlies tot gevolg en ik eet al sowieso heel gezond. proficiat hoor!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik16-3-2011 19:55:58

Een dikke proficiat Lies,

Ik ben volop bezig om er een paar kilo af te krijgen, maar het is niet gemakkelijk.
Gelukkig is mijn volgende pasbeurt pas begin juni. Ik heb dus nog even tijd.

groetjes

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik16-3-2011 20:31:18

Dikke proficiat van mij ook! Ik zou je eet & sportgewoonten niet laten varen .... Of op z'n minst een evenwicht vinden !

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik16-3-2011 20:42:54

Goh, ik ben jaloers... Zoveel gewicht op een korte tijd! Bij mij gaat het zo vlug niet, 3 kg op 1 maand, ach, beetje bij beetje, ik eet véél te graag :) en onze mannen zien ons toch graag, anders zouden we nu niet trouwen hé :)

veel succes

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik17-3-2011 9:41:34

Amai!!!
Goed gedaan!
'k Zal al blij zijn dat er een drietal kilo af gaat en ook eraf blijft. Ik jojo ook enorm!
Dus durf er precies ook niet echt op tijd aan te beginnen, want tegen mijn trouw ben ik waarschijnlijk al 5 keer 3 kilo afgevallen en 3 kilo bijgekomen ;)

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 10:02:06

Knap gedaan!
Ik ben van 64,5 kg naar 61 kg gegaan. Nog een 2 kg ik kwijt (streefgewicht is 59 kg). Eerste pas is 4 april (nog een kleine 3 weken). Ik zal wat meer karakter uit de kast moeten toveren, maar het moet lukken.
Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik17-3-2011 12:04:01

Amaai Lies,

Ben echt beetje jaloers hoor nu:-)
Ik wil dringend aan een goed dieet beginnen.
Zou er tegen mei (plechtige communie van dochter) toch wat afwillen en zeker tegen de zomer. Rond deze tijd ga ik dan waarschijnlijk op zoek naar een droomkleed.
Is het echt je eigen dieet of is gemixt met één of ander dieet:-)
Kun je mij misschien goed op weg helpen

veel groetjes en dikke proficiat!!!

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik17-3-2011 12:49:08

whaw! Ik zou ook graag 10 kilo afvallen,ik heb altijd gezegd als ik ooit trouw wil ik 65 kg wegen (ben 1m73)Maandag vol goede moet gestart maar er is nog geen gram af dus ik vind het ongelooflijk dat jij dat op zo'n korte tijd hebt klaargespeeld. Ik kan me voorstellen dat je je super voelde in je jurk. Chapeau,knap gedaan en blijkbaar heb je een sterk karakter!
Ivm het jojo effect,ik denk als je blijft sporten en je voeding onder controle houdt(gewoon eten maar niet snoepen)dat het wel moet lukken om je figuurtje te houden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...