Terug naar overzicht
hey, jullie menu is zeker goed vind ik, wel zou ik persoonlijk geen 2 voorgerechten geven of wel dan een sorbet geven maar dat is mijn mening é, ons menu ik een bloemkoolroomsoep en erna een bbq-buffet van vis en vlees en erna een nagerechten buffet. groetjes
wij hebben een aspergeroomsoep, een voorgerecht, hoofdgerecht, dessertbuffet enkoffie
Klinkt heel lekker.. Enige: Witloof met spek doet me wel meer aan de winter denken..maar dat is persoonlijk zeker? :)
Hey Sarah, wij trouwen op dezelfde datum! Hebben ook geen soep voorzien maar wel 2 voorgerechten (warm en koud), hoofdgerecht en huwelijkstaart en dessertenbuffet. Ik vind jouw samenstelling zeker goed, klinkt lekker en er zit voldoende variatie in kip-vis-vlees, voor elk wat wils dus....daar hebben wij ook rekening mee gehouden. Onze menu ligt in dezelfde lijn.
Hey, Wij trouwen volgende maand en ons menu is- Rundscarpaccio met parmezaanschilfers- Bisque van grijze garnalen en een bladerdeegkoekje- Gepersileerde lamsfilet met gewokte groenten- huwelijkspronkstuk Omdat het nog frisjes kan zijn hebben wij wel gekozen voor soep :) greets