Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
22-7-2011
|
16-3-2011 22:09:51
Hey Elke,
Wij gaan in juli en augustus op huwelijksreis naar Mexico en zijn er gerust in dat we nog een dak boven ons hoofd zullen houden. Zelf zijn we nog niet in Mexico geweest, maar vrienden van ons (en familie en collega's van hen ook) wel. De kans op stormen in Mexico bestaat, maar de tropische stormen en orkanen zijn in principe voor eind augustus en vooral september en oktober. Geen van alle koppels die daar al is geweest (spreek over 9 keer in 8 jaar, die hebben hun hart daar blijkbaar verloren) heeft er tijdens de zomervakantie al last gehad van echte stormen. Een tropische regenbui is er wel in de zomermaanden, maar ze hebben ons verzekerd dat je daar echt van geniet. De lucht is nadien terug fris en er lijken terug tonnen zuurstof beschikbaar.
Als jullie de kans hebben om voor het einde van augustus te gaan zou ik zeker niet twijfelen en er gewoon voor gaan.
Alvast veel succes met de keuze!
|
|
Silke
18-6-2011
|
17-3-2011 8:52:44
Wij gaan naar Mexico, ook Playa del Carmen.
Groetjes
|
|
Heidi
7-7-2012
|
17-3-2011 9:02:37
Hey! Ik ben zelf al naar Rhodos geweest, en dat is ook wel echt een leuke/mooie/gezellige/romantische bestemming... maar als ik naar Mexico zou kunnen en het prijsverschil is maar 400,00 euro... DOEN ! :)
|
|
Ineke
18-6-2011
|
17-3-2011 9:17:17
Wij gaan ook naar Playa del Carmen (Iberostar hotel Quetzal) en vertrekken eind juni.
Normaal zouden wij ook gewoon in Europa blijven, maar hebben gekozen om toch iets specialer te doen voor ons huwelijksreis. We willen na onze trouw ook aan kindjes beginnen en dan dacht ik ook: als je het nu niet doet, hebben we waarschijnlijk niet direct de kans meer om nog zo'n verre reis te maken.
Ik zou zeggen: go for MEXICO
|
|
Nathalie
14-5-2011
|
17-3-2011 9:43:05
Hoi, wij gaan begin augustus ook naar Mexico, Playa del Carmen. Groetjes
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
17-3-2011 10:00:02
Mexicoooo!!!
Griekenland kan je elk jaar doen... Alles reisagentschappen vliegen erop en je hebt ook een enorm aanbod.
Je krijgt niet elk jaar de kans om naar Mexico te gaan!
Wij zouden het budget hebben, we zouden ook buiten Europa op reis gaan, maar dat budget is er niet voor ons :)! Wij gaan nu op cruise: italie - Griekenland - Montengro!
Das eenmalig... na de trouw gaan er wss kindjes komen en dan kunnen we dat niet meer doen :)! Met de kinderen is het makkelijk om een all-in in Griekenland te boeken :) :)
|
|
Hilde
23-6-2011
|
17-3-2011 10:53:18
Rhodos is heel mooi, maar Mexico is ook prachtig !! Wij zijn in 2004 - begin september - naar Mexico (Playa Del Carmen) gegaan voor 16 dagen. Eerst een 5-daagse rondreis (vermoeiend, maar echt wel de moeite, je ziet zo veel meer ) en dan 10 dagen strandvakantie. Wij verbleven er in Hotel Iberostar Tucan, een echte aanrader !!!!!! We hadden toen net te "kampen" met de orkaan Ian, we hebben daar één dag last van gehad, maar ons hotel was erkend als schuilplaats bij orkanen, en kon dus wel tegen een stootje :) Alle nodige maatregelen werden genomen, wij hebben ons geen seconde onveilig gevoeld ! en inderdaad, er zijn ook tropische regenbuien, zeer kort maar hevig :) Maar zoals hierboven reeds gezegd, dat doet eigenlijk wel deugd, zorgt voor terug wat zuurstof in de lucht !
|
|
Inge
23-7-2011
|
17-3-2011 19:16:26
Wij gaan ook eind juli, begin augustus naar Mexico. het orkaanseizoen is in principe van juli tot november. Vorig jaar zijn we in september naar de Dominicaanse republiek geweest, dus ook in het orkaanseizoen. Had hier in het begin ook wel schrik voor dat er dan misschien net een orkaan zou zijn, maar heb dan gelezen dat toeristen sowieso goed opgevangen worden. Wij hebben toen geen orkaan gehad, maar je hebt wel korte hevige regenbuien en zwaar onweer. Maar ik vond dit persoonlijk ook wel sjiek om meegemaakt te hebben. Het is weer eens iets anders ;-) In Rhodos ben ik ook al geweest, was ook mooi, maar geef mij maar opnieuw een exotische vakantie! zeker als huwelijksreis! Ik zou niet twijfelen voor die 400 euro meer :-)
|
|
lindsy
4-6-2010
|
17-3-2011 19:19:09
Hey Wij zijn ook naar Mexico- Playa del Carmen - Hotel Iberostar Quetzal geweest en het is een echte aanrader! Een huwelijksreis is iets speciaals en daarom wilden we niet echt in Europa blijven. Als het prijsverschil maar 400 euro is, niet twijfelen! We zijn in september gegaan en hebben overdag geen regen gehad. Enkele nachten heeft het 's nachts wel goed geregend, maar 's ochtends was er weer een stralend zonnetje :) Wel heeft onze vlucht naar Mexico 3 u langer geduurd dan normaal, omdat men moest rondvliegen voor een orkaan. Groetjes
|
|
Sarah
9-4-2011
|
17-3-2011 22:19:58
Niet twijfelen, Mexico is top! Ik was daar in juli 2009 en de tropische stormen bleven meestal beperkt tot een korte verkoelende regenbui.... Maar dat zorgt er ook voor dat de natuur op z'n mooist is :-) Hoe dan ook, als je gaat, doe zeker eens uitstapjes naar Tulum (voor mij het mooiste paradijselijk strand dat ik tot nu toe gezien heb!) en het onderliggende natuurgebied! Je zal je het niet beklagen!! Geniet ervan!
|
|
|
|
|
|
|