Terug naar overzicht
ook onze voorganger van de goede herder stelde voor geen boekje te maken,alé,het mag maar hij speekt ook uit ervaring en ik kon het wel volgen om dezelfde reden...iedereen kent het ganse verloop voor de viering begint..iedereen zit met zn neus in het boekje en verliest zo toffe dingen die gebeuren en je wekt de nieuwschierigheid op door niet teveel prijs te geven van in het begin! ik vindt boekjes ook superleuk en mooi,zeker en vast maar wij gaan toch ook voor het verrassingseffect gaan en een soort kaart/flyer maken met een soort korte inhoud,hoe samenstellen en in welke stijl,daar zijn we nog niet uit...mocht je ideetjes hebben kom ik ze hier graag tegen!!ik geef de onze ook door indien ze komen!!!:)
Hallo; wij hebben nog geen afspraak met onze pastoor, maar wij hadden het er al een hele tijd geleden over dat iedereen maar die boekjes zit te lezen terwijl de dienst vooraan bezig is.+Al het papier dat ervoor nodig is kan ook wel tellen, en de meeste mensen gooien die boekjes toch weg. Dus voor ons was de kogel snel door de kerk, wij opteren voor een dubbelgevouwde kaart.Binnenkant structuur van de mis + titels van de muziekstukken, achterkant dankwoord .Het kaartje gaat dezelfde kleuren combinatie volgen de uitnodiging Misschien dat we enkel voor de suite een volledig boekje voorzien, om als aandenken te houden. Voor inspiratie moet je op google wedding programms intikken en ze zijn er met de vleet!
Hallo;
wij hebben nog geen afspraak met onze pastoor, maar wij hadden het er al een hele tijd geleden over dat iedereen maar die boekjes zit te lezen terwijl de dienst vooraan bezig is.+Al het papier dat ervoor nodig is kan ook wel tellen, en de meeste mensen gooien die boekjes toch weg.
Wij doen dat ook zo. Ik vind dat totaal niet traditioneel, eerder traditioneel om met misboekjes te werken. Het is inderdaad zo dat iedereen dat meeleest, ipv te luisteren.
Wij gaan bepaalde teksten ook niet in het misboekje zitten, omdat ze dan inderdaad niet meer meevolgen wat er vooraan gebeurd.
Wij hebben gewoon misboekjes achteraf terbeschikking gesteld. De echt geïnteresseerden nemen dit dan gretig mee. Of kan dienen als inspiratie.