Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!

17-3-2011 7:32:39
Na de vele reacties van gisteren, goed nieuws. Operatie is verplaatst naar 8 april, dus een maand en half op voorhand !! Ze zei ook dat ze het risico niet wou nemen om er niet bij te zijn enz

Ben erg blij !! De dokter zei dat ze na 3 weken zeker al terug kon gaan werken, dus de trouw, die 5 à 6 weken later is, moet echt geen probleem zijn !!

We hebben ook gisteren ons gastenboek ontvangen van trouwartikelen. Het materiaal is echt super !! Kwaliteit is super !! Enkel, wij hadden hem groter verwacht ... Ze gaan zich wat moeten inhouden en geen super lange teksten schrijven, maar het komt zeker goed De reactie van mijn aanstaande: "wa een kick-ass gastenboek" ... hahaha k'wist dat ik goed had gekozen

Nu terug in *geniet* modus !! Nog 56 daagjes te gaan

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 841

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik17-3-2011 8:16:50

super dat het zo opgelost kan worden.
geniet van je laatste voorbereidingen en van je grote dag!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik17-3-2011 8:52:34

idd goed nieuws van de operatie ! Welk gastenboek heb je gekozen?
als ik op de site (trouwartikelen) kijk, zien die gastenboekjes er idd allemaal redelijk "klein" uit, kzou schrik hebben dat niet iedereen erin kan schrijven :)

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 10:11:47

Jeuj! Das goed nieuws!
Heb je een fotoke van je gastenboek?

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik17-3-2011 13:25:15

Oef, wat een opluchting.
Na 6 weken ben je inderdaad al heel wat beter. Ze zal zich veel meer op haar gemak voelen op de trouw van haar zoon en schoondochter. En jullie hoeven je niet meer te stressen. En zo zie je maar, alles komt toch goed hé. Ben superblij voor jullie.
Groetjes,
Cindy

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-3-2011 15:08:53

Leuk dat ze de datum verzet.
Ben echt blij voor jullie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...