Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes en schoenen

6-4-2006 18:07:54
Yes,
Eindelijk schoenen gevonden. Wou een soort van ballerina's en liefst in blauw want kleedis blauw. MAar uiteindelijk toch mat wit gekozen (zelfde kleur als bustiertop jurk). PAst ook wel bij de blauwe rok zeker?
OVeral gezocht, in bruidswinkel kon ik zo goed als niet terecht door de speciale kleur van m'n kleed en als ze al iets bijpassends hadden, dan was het een hak en ik moet plat lopen.
Ik heb ze uiteindelijk wel in een communiecollectie gevonden in een kiderschoenwinkel - maar da's ons geheim.
Voor de kindjes had ik dan ook een heleboel winkels met communiekleding afgeschuimd maar vo,d alles te stijf of te duur of kindonvriendelijk. Uiteindelijk zelf aan het combineren gegaan in de Mexx for Kids en twee mooie tenuetjes gevonden. ZO kan ik hen met een gerust hart laten spelen.
Dure dag, maar de moeite waard!

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 382

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 8:52:23

Leuk hé, weer iets dat je van je lijstje kunt schrappen!

Lieve

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 9:49:34

Dag Katrien,

Het zal er heel mooi bij zijn daar ben ik zeker van. Ik heb ook geen roze schoenen maar wit/ecru zoals de onderrok van men kleed.

Groetjes Karine

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik7-4-2006 11:20:04

Bedankt, hoop echt dat de schoenen passen. M'n aanstaande zag ze en zei ''t Is typisch Trientje die schoenen" Waarmee hij bedoelt: afgeronde tippen, simpel en toch weer apart... (meestal ga ik voor de lompe schoen dus dit vond ik al vrouwelijk)
En voor de kindjes hoop ik dat ze de komende vier maanden niet te veel groeien: wat denk je? Twee cm maar niet meer!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...