Terug naar overzicht
het meest voorkomend is natuurlijk a l orange maar ik en sinaas sausjes bah ik eet de eend nog het liefst gekarameliseerd lekker krokant buiten zacht van binnen met een jacht of wild sausje en kroketjes ooit eens geten met mangosaus was ook heel lekker gaf een frisse toets dan het simpelste van smaak maar daarvoor niet minder is eende filet op de grill of bqq http://wildrecepten.com/recept-eend/recept-gebraden-wil... dit heb ik geprobeerd was best ook lekker wel wat aangepast en geserveerd met rozemarijn patatjes i like
moet wel in rekening dat er toch veel mensen zijn die niet zo aan eend zijn
Onze zaal stelde ook eend voor, maar ik vreesde ook dat meerdere mensen dat niet mogen. Natuurlijk als dat met de suite is, dan ken je die mensen wel een beetje en misschien mogen zij dit wel heel erg. Ik denk dat het restaurant zelf je wel een aantal suggesties kan doen. Ik denk dat de meeste koks niet zo graag hebben dat je al zegt dat moet zo en dat moet zo klaargemaakt zijn. Best eens luisteren wat ze voorstellen en dan opmerkingen geven van wat jullie liever anders hebben. Meestal krijg je dan vlugger je zin! :o)