Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP ... samenstellin menu 's middags

17-3-2011 9:42:16
Beste mede-bruidjes,

Morgen gaan we de restaurant vastleggen waar we 's middags met de suite gaan eten. Omdat we 's avonds koud buffet hebben, zouden we gaan voor een lichte maaltijd. We hebben onlangs een zeer lekker voorgerecht gegeten: slaatje met spekjes, geitenkaas en honing en zouden dit dus als voorgerecht willen. Eventueel voor degenen die geen geitenkaas lusten, dat vervangen door kaaskroketten. Dessert is ook al bepaald: ijsbruidstaart. Nu nog de hoofdschotel. We dachten aan eendenborstfilet omdat dat zacht en niet te zwaar vlees is. Maar we weten niet precies hoe? Heeft iemand van jullie ideetjes voor een leuk recept met eendenborstfilet?

Hartelijk dank voor jullie tips.

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 590

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-3-2011 10:07:31

het meest voorkomend is natuurlijk a l orange maar ik en sinaas sausjes bah ik eet de eend nog het liefst gekarameliseerd lekker krokant buiten zacht van binnen met een jacht of wild sausje en kroketjes ooit eens geten met mangosaus was ook heel lekker gaf een frisse toets dan het simpelste van smaak maar daarvoor niet minder is eende filet op de grill of bqq
http://wildrecepten.com/recept-eend/recept-gebraden-wil... dit heb ik geprobeerd was best ook lekker wel wat aangepast en geserveerd met rozemarijn patatjes i like

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-3-2011 10:08:22

moet wel in rekening dat er toch veel mensen zijn die niet zo aan eend zijn

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 18:05:57

Onze zaal stelde ook eend voor, maar ik vreesde ook dat meerdere mensen dat niet mogen. Natuurlijk als dat met de suite is, dan ken je die mensen wel een beetje en misschien mogen zij dit wel heel erg. Ik denk dat het restaurant zelf je wel een aantal suggesties kan doen. Ik denk dat de meeste koks niet zo graag hebben dat je al zegt dat moet zo en dat moet zo klaargemaakt zijn. Best eens luisteren wat ze voorstellen en dan opmerkingen geven van wat jullie liever anders hebben. Meestal krijg je dan vlugger je zin! :o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...