Terug naar overzicht
Ik zou vb het volgende doen : vooraan op het kaartje de naam van de persoon en een logo vb eifeltoren hij moet dan aan de tafel gaan zitten met leuke foto's van Parijs, of de naam Parijs ofzo...
dat is idd wel tof!!! Wat ik ook nog gehoord heb: elke gast krijgt een puzzelstukje van een foto en als alle gasten aan hun tafel zitten dan kunnen ze met alle stukjes zo de foto maken. Zo kan je dan eventueel aan elke tafel een foto/puzzel van een stad laten maken (bv foto van jullie met de eifeltoren,...). Kdenk wel niet dat dit mogelijk is al je heel veel genodigden hebt? groetjes
Zo'n puzzel lijkt mij ook wat ingewikkeld als je veel gasten en veel tafels hebt. Wat Ce zegt is volgens mij het duidelijkste. Ik vind het wel leuk als je op de foto op tafel nog iets leuks vertelt, dan zijn er zeker gasten die speciaal daarvoor tussen het eten door eens naar de andere tafels gaan kijken! Zo zorg je er voor dat de gasten met elkaar in contact komen.
Goede ideeën! Bedankt alvast! Ga eens kijken hoe ik het verder kan uitwerken! Groetjes