Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema Tafelschikking

17-3-2011 9:56:16
Hey bruiden,

Ik ben bezig met het uitwerken van een thema voor de tafelschikking.
Aangezien wij al wat gereisd hebben, zou het thema iets rond landen/steden/plaatsen zijn.
Ik zit nog een beetje vast hoe ik dit praktisch kan uitwerken.
Heeft er iemand soms ideeën of voorbeelden?
De kaartjes worden aan de ingang naast elkaar gelegd dacht ik.
Zet je dan op de voorkant de namen van de personen en op de achterkant bvb. een foto?
Of hoe gebeurt dit normaal?

Alle ideeën zijn welkom!
Bedankt!
Groetjes

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 810

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik17-3-2011 10:48:33

Ik zou vb het volgende doen :
vooraan op het kaartje de naam van de persoon en een logo vb eifeltoren
hij moet dan aan de tafel gaan zitten met leuke foto's van Parijs, of de naam Parijs ofzo...

marieke
3-9-2011
 Meld misbruik17-3-2011 11:04:40

dat is idd wel tof!!!
Wat ik ook nog gehoord heb: elke gast krijgt een puzzelstukje van een foto en als alle gasten aan hun tafel zitten dan kunnen ze met alle stukjes zo de foto maken. Zo kan je dan eventueel aan elke tafel een foto/puzzel van een stad laten maken (bv foto van jullie met de eifeltoren,...). Kdenk wel niet dat dit mogelijk is al je heel veel genodigden hebt?

groetjes

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:24:31

Zo'n puzzel lijkt mij ook wat ingewikkeld als je veel gasten en veel tafels hebt.

Wat Ce zegt is volgens mij het duidelijkste. Ik vind het wel leuk als je op de foto op tafel nog iets leuks vertelt, dan zijn er zeker gasten die speciaal daarvoor tussen het eten door eens naar de andere tafels gaan kijken! Zo zorg je er voor dat de gasten met elkaar in contact komen.

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 8:47:53

Goede ideeën! Bedankt alvast! Ga eens kijken hoe ik het verder kan uitwerken! Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...