Terug naar overzicht
Bij Ava hebben ze, denk ik, 3 soorten. Een hartje, een schatkist en een gewone doos met strikken. Veel succes bij de voorbereidingen Nathalie
Wij gaan de onze laten maken door Tutje en kiki! http://www.tutje-en-kiki.be/
idem als Tinneke, super vriendelijk en echt gemaakt zoals je het wil. Nu wachten op het resultaat :-)
heb eens op die website gekeken en die zijn wel mooi en degelijk. Maar ik vind geen openingsuren of zo, wij zijn van limburg en willen misschien wel eens gaan kijken.
ik heb voor mijn zus een wit vogelkooitje gekocht als enveloppendoos, het is eens iets anders en zeer mooi (bij gifi), haar thema is ook lavendel en vlinders dus dit past er wel bij
ik ga mijne zelf maken... kost mij net iets teveel om maar ene avond te gebruikenhoe ga ik het doen..een pamperdoos van mijn zoontjedaar een mooi papiertje rond (turkoise) en een gleufje erin zoals een brievenbus..en dan errondom allemaal fotos van mij en mijn toekomstige plakken...heel leuk resultaat...
We hebben de onze gekocht in het Bruidsparadijs in Merksem. Je hebt er daar die je kan kopen én huren. Je moet maar eens een kijkje gaan nemen op hun website.
Bedankt allemaal voor de reacties. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen. Ingrid
Bij Ava papierwaren hebben ze inderdaad hele mooie dozen... Het leuke is ook dat je er een bijpassend gastenboek kan bij kopen. Grtjs, C