Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu en uitnodigingen

17-3-2011 11:12:26
hey,

gisteren de menu gaan vastleggen en de voorlopige aantallen opgegeven.
zie het weer helemaal zitten se.

vanavond mogen we de uitnodigingen gaan halen en die kunnen dan tegen maandag op de bus.
het is echt leuk als alles vorm krijgt,
kan weer enkele dingen afvinken op mijn lijstje, jeej!!

kristel
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 405

Kim
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 11:46:24

Oei moet dat al zo vroeg dan? ben ik daar dan zo laat mee? Wij trouwen in mei en gaan dit weekend de uitnodigingen maken... en de menu konden we pas 2 maand op voorhand zoiets komen kiezen bij de zaal! ahh stress nog maar 72 dagen te gaan heb nog zoveel te doen!!
x

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 11:48:40

Onze uitnodigingen zijn ook net aangekomen en we gaan dit weekend al een paar uitdelen :)
(De oma en pépé, de broers en zussen enzo!)

Spannend he!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik17-3-2011 12:36:26

Onze uitnodigingen zijn begin deze week verstuurd en krijgen nu al de eerste reacties.
Daar ben ik wel heel blij mee, want was niet enkel fier op de uitnodigingen, maar ook op de enveloppen. We hebben deze niet geschreven, maar geprint in dezelfde lettertype als de uitnodigingen en afgemaakt met de initiaal van onze toekomstige gezamelijke achternaam (in zelfde lettertype als uitnodiging), persoonlijke postzegels (foto van onze ringen) en een zilveren sluitzegel met twee hartjes (terugkerende versierelement op de bruiloft). Behalve de uitnodiging plak ik dus ook de enveloppe in mijn trouwdagboek!!

De menu's kan ik ook pas half mei gaan maken, aangezien we pas een maand op voorhand het definitieve menu kunnen vastleggen. Ahoewel... dit kon wel eerder, maar dan enkel met de standaard dingen die ze op het menu hadden staan (diner is in een afgehuurde zaal van een "normaal" restaurant, geen feestzaal met traiteur). Als we gingen wachten tot begin mei, dan gingen ze kijken wat ze speciaal voor ons konden samenstellen van de seizoensgerechten. Mocht dat dan niet naar onze smaak zijn, kunnen we altijd nog terug vallen op het standaardmenu, maar wilde toch deze mogelijkheid afwachten.
De lay-out van de menu's heb ik echter wel al vastgelegd, dus het is nog enkel wachten op de gerechten en dan printen maar....

Daarnet ook mijn haarversiering aangekocht op ebay en de eerste afspraak ingepland voor mijn nagel-arrangement (nagelbijterje en ze hebben hier een speciaal arrangement waarbij er over 8 afspraken de nagels gezond worden gemaakt en langzaam verlengd met gelnagels, zodat je kan wennen).

Vink, vink, vink..... ik ga volgens mij na de bruiloft wel in een zwart gat vallen vrees ik.... Misschien al eens uitkijken naar een hobby voor na de bruiloft.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 18:12:31

Ach Kim, maak je niet druk!!
Wij hebben vandaag de proefdruk gekregen, moeten deze nu grondig nalezen en dan het juiste aantal doorgeven + eventuele opmerking...
2 weken laten zullen we dan de uitnodigingen hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...