Terug naar overzicht
Wij gaan ook gewoon onze tafels nummeren. wij gaan geen vaste plaatsen aan onze gasten geven, zodat er niemand gedwongen naast iemand moet zitten, die hij of zij niet kent.Voor het buffet laten we dan de tafelnummer afroepen. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Wij hebben ook niet echt een thema hoor.Ik ga wel zelf de naamkaartjes maken met de hartjes die we hebben uitgesneden voor de uitnodigingen te kunnen maken.Dan ligt dat nog wat in dezelfde lijn van de uitnodiging en ook de menu wordt in die stijl aangepast...Maar voor de rest worden er daarvoor bij ons geen grootse dingen gedaan :)
wij hebben wel gekozen voor "speciale" tafelnamen we hebben gekozen voor de namen van de bekendste discotheken uit België en deze hebben op de computer gemaakt en afgeprint en dan in een rode fotokader gestoken groetjes Dorien
Wij hebben ook geen thema. We gaan wel tafels ordenen dmv snoepjes. Iedereen krijgt een snoepje bij aankomst en op tafels vinden ze bokaal terug met hun snoepje in. Zo weten ze welke tafel voor hen is.
hey,wij hadden onze tafels ook gewoon genummerd en de lijst doorgegeven aan de mensen van de zaal en die hebben dan tafel per tafel iedereen begeleidt! zou zelfs geen thema gevonden hebben voor ons! wij hadden dan op de tafel wel naamkaartjes geplaatst in hetzelfde als onze uitnodigingen en voor onze nummers op te schrijven hadden wij kleine krijtbordjes!grtjs jessie
hier ook geen speciale thema's ...Wij geven ook de tafel gewoon een nummer en tijdens de receptie laat ik mijn neefje van 10 jaar kaartjes uitdelen aan de mensen met hun naam en tafelnummer op ...
moeten moeten, niets moet eigenlijk he, je doet wat je zelf wil. Wij hebben ook geen thema maar geven onze tafels wel speciale namen, simpelweg omdat we nummers saai vinden en omdat 't iets speels is wat bij ons past.
heyla Het is idd zo dat je daarin zelf kiest hé. ikzelf was er eerder ook gewoon voorstander van om gewoon naamkaartjes te zetten op tafel en dan de genodigden te laten afroepen per tafel. Maar mijn vriend vond het wel tof om iets op tafel te zetten. Het idee van die snoepen is ook wel tof (idee kelly). Dan heb je de chocotof-tafel, de napoleon-tafel, de beertjes-tafel en... dan kunnen ze ook smullen van hun pot snoep op tafel! echt tof idee kelly!!!
Hier ook geen thema-tafels... Gewoon genummerde tafels met bijhorende naamlijsten . Als je een leuk idee hebt, waarom niet? Maar als het een geforceerd zoeken wordt, dan hoeft het voor mij niet...
Het hoeft natuurlijk niet, maar het is wel gemakkelijk! Zo moeten de mensen van de zaal maar één tafelnaam afroepen en worden er meteen +/- 10 personen aangesproken, waardoor er minder verwarring is (geen steeds weerkerende achternamen), het niet zo lang duurt eer iedereen heeft plaatsgenomen én waardoor het ook niet saai en langdradig wordt. Dus ja, ik ben wel een voorstander!
Wij werken met nummers, maar dan wel wat ingekleed met ons thema. Doe gewoon wat je zelf wil of waar je je het best bij voelt.