Terug naar overzicht
Ooooh superlief! Het zijn zulke attenties die de liefde zo speciaal maakt! xxx
Hey Evy, Wij trouwen een weekje eerder. Toen het nog 100 dagen was, kwam mijn verloofde ineens met een bos bloemen af. En vanaf dan is hij ook echt aan het aftellen. Iedere dag een smsje, nog zoveel dagen hé. Is superleuk hé. Samen naar die dag uitkijken. Succes nog met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
is idd zeer leuk :) de dag nadat ik liet weten dat het bij ons ook niet lang meer ging duren ( toen nog 75 dagen) kwam hij met een juweeltje af waarvan hij vroeg of ik het wou dragen op de trouw. was echt ontroerd. Is leuk om te weten dat hij ook wel uitkijkt naar die dag! nu telt hij ook samen met mij af. :) :D geeft de voorbereidingen net dat tikkeltje meer :D
ja vond da idd heel leuk, vooral omdat hij niet zo aftelt, hij laat uiterlijk niet zo fel blijken hoe hij er naar uitkijkt, al weet ik dat ie het heel fel doet, dan doet zo iets wel extra deugd! ik zit hie ma af te tellle... krijg vooral kriebels in buik met idee dat nog maar drie maand (91dage) is te vrijdag.
Elke avond in bed.. Vlug oogjes toe doen, als we ze terug opendoen is het nog ... daagjes
Die van mij is daar totaal niet mee bezig (al zijn het nog maar 22 dagen bij ons :d).. hij weet wel dat het nog ".... weken" is, maar hij telt niet zo fel af als mij! Geniet er maar van! Sanne
mja, hij weet het enkel doordat ik het zeg, maar is er fel mee bezig, zonder dat ik er altijd iets van merk... tis gewoon e schatje! kijk uit naar vanavond!