TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ce
13-9-2013
|
17-3-2011 13:20:22
Waarom nemen jullie vb niet de trein?
Met de suite een wagon reserveren...
Kan supermooie foto's geven op het perron, is gezellig en niet duur !
Gefe vb iedereen een ballon in een bepaalde kleur, of de dames een sjaal in die kleur ofzo, zodat iedereen ziet dat jullie samen horen.
Of eventueel een busje huren?
Of is er in jullie buurt geen oldtimer-club ? wie weet wil één van hen graag voor chauffeur spelen in ruil voor een goede fles wijn
Of misschien wil een garage in de buurt wel jullie de wagen uitlenen voor een lange proefrit?
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
17-3-2011 13:40:48
hey evelien! wij waren in eerste instantie ook van plan om vervoer te regelen... We hebben een suite van 16 man ongeveer, dus we dachten aan een busje. Maar dat kost geld!! 850 euro ofzo, voor 4 uurtjes! wij trouwen wel in de gemeente waar we wonen, dus we hebben ons vervoer niet lang nodig, maar we hebben beslist dat we ons geld ergens anders aan willen geven... Waarvoor dient dat uiteindelijk, om een paar foto's bij te nemen, en that's it. Dat gaat (voor mij persoonlijk, hé!) mijn dag echt niet maken of kraken. Dus gaan we ofwel voor onze eigen auto, ofwel voor de auto van een vriend. Die heeft een porsche geloof ik. Maar als het onze eigen auto wordt: ook goed!
Ofwel met die Bandit, super! Wel niet goed voor je kapsel, natuurlijk...
Ofwel kan je ook bij gewone verhuurfirma's (zoals Dockx ofzo) een auto huren voor een ganse dag (http://www.dockx.be/nl/verhuur/sportwagens-cabrios-huren.html), en dat kost een pak minder dan de "ceremoniewagens"...
succes ermee! (trouwen is toch niet zo heel evident, hé? )
|
|
joyce
30-4-2011
|
17-3-2011 14:11:29
hoi Evelien,
Wij hebben ,enkel voor ons, een 'gewone' auto gehuurd bij Dockx. En betalen maar een fractie van de prijs van een 'echte' ceremoniewagen (en dat voor een heel weekend ipv 4uur).
Wij hebben gekozen om een (witte) Mini cabrio te huren zodat het toch wat speciaal blijft.
Wel rekening houden met de waarborg die je bij bvb Dockx moet betalen (en uiteraard wel terugkrijgt)
groetjes
Joyce
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
17-3-2011 14:23:32
Wij hebben een VW kever cabrio gehuurd. Hij wordt bij ons gebracht de avond voor ons huwelijk en pas tijdens het avondfeest weer opgehaald. Lintjes, paraplu's, verzekering, ... alles inbegrepen voor 350€
www.rent-a-classic.be
Succes bij de voorbereidingen
Groetjes Nathalie
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
17-3-2011 14:30:31
Ik vind het persoonlijk wel iets hebben om met jullie oude golfke deze weg af te leggen... Dit kan ook een speciaal accent geven aan jullie dag .
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
17-3-2011 15:09:21
Hey!
Ik vind het vervoer ook een beetje weggesmeten geld! Wij mogen een oude kever van een kennis gebruiken, dus bij ons is dat opgelost!
Ik vind het wel iets hebben, jullie golfje!
Als je hem eens goed oppoetst en je versiert hem kan het superromatisch zijn!
Elke keer je na je huwelijk in die auto stapt, kan je zeggen "hé weet je nog, wat een mooie dag hadden wij toch" :)
|
|
|
Peter
14-7-2012
|
18-3-2011 10:57:09
Hey,
Je kan ook naar een autodealer in de buurt gaan, en vragen of je een wagen voor een dagje mag huren. Meestal doen ze dit wel voor een huwelijk, en is dit stukken goedkoper dan elders. Ik weet niet of garage geurts in Genk dit doet, maar wanneer ik er voorbij rij kijk ik graag in binnen in hun showroom omdat daar vaak speciale auto's te koop staan bij de occasies (ferrari, porche,...)
misschien het zo eens proberen?
succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|