Terug naar overzicht
¿
hoi Ineke, Wij hebben: witloofsoep St Jacobsvruchten met licht botersausje op bedje van asperges lamsfilet met honing-tijmsaus OF tongrolletjes met saffraansaus schilderspalet van nagerechtjes Wij eten wel enkel met de suite (+- 20 pers) groetjes Joyce
Mijn voorkeur gaat uit naar het kabeljauwhaasje en daarna het kalfshaasje, maar dat is kwestie van smaak, he.
bij ons voor het eten: eerst tijdens receptie twee kleine hapjes, twee grote hapjes met een aanvullend soepje daarna als voorgerecht een koud buffet met keuze tussen 3 soorten vlees en 3 soorten vis. als hoofdgerecht varkenshaasje met een cavados saus en een soort van krokant mandje gevuld met aardappel puree. en een royaal dessertbuffet met bruidstaart
Hoi Ineke, wij hebben : * Thais kippensoepje !Tom Kha Gai) * quenelles van snoekbaars met paprikacoulis * Gegrild haantje met Dijoncroute en een duivels sausje + garnituren Bij jullie zou mijn voorkeur de volgende zijn :
dit is de onze:Gegrilde scampi op een krokant slaatje met champagnesaus***seizoensgroetensoep*** Sorbet van ‘Cavaillon’ meloen ***waaier van noordzeevis of mechelse koekoek*** biscuittaart***Mokka en versnaperingen en voor de vegetarische menu: (wij zijn zelf vegetarisch)Carpaccio van tomaat en zucchini met Italiaanse balsamico siroop***Bouillon van fijne lentegroentjes met kruidenpannenkoekjes***Sorbet van ‘Cavaillon’ meloen***Gegrilde aubergine met groentepotpourri en gebakken quornblokjes geserveerd met wilde rijst*** biscuittaart***Mokka en versnaperingen
Hopelijk leest er niemand mee, en anders mondje toe!voorgerecht: canneloni van ham en fetakaashoofdgerecht: Mechelse koekoekdessert: trio van chocolade (mmmm) Ik denk dat het vooral belangrijk is dat het hoofdgerecht iets is waarvan je weet dat de meeste mensen het lusten. Daarvoor wilden we bijvoorbeeld geen vis nemen of zo.
Bij ons een heerlijke zomers BBQ en achteraf dessertbuffet met bruidstaart.. @ Sylvie: je hbt toch altijd mensen die geen vlees/gevogelte eten, geef je hen een alternatief? @ Ineke: bij jou zou ik kiezen voor het kabeljauwhaasje en het kalfshaasje!
ik zou ook voor de 2 haasjes kiezen
De omschrijving klinkt lekker. Wel opletten met de twee sausen van het hoofdgerecht: Bordelaise en Dragon... er zijn heel wat mensen die dit niet lusten...
@ daphne: het zijn de sauzen die mij ook het mmeste doen twijfelen... Ik denk dat we maandag gaan vragen of we daar eventueel een andere saus kunnen kiezen.
Wij hadden: Menu Aperitief ˜ ™ Ringetje van komkommer met Noordzeegarnalen en cocktaildressing ˜ ™ Champignonroomsoep ˜ ™ Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes ˜ ™ Dessertenbuffet ˜ ™ Koffie met versnaperingen
Menu
Aperitief
˜ ™
Ringetje van komkommer
met Noordzeegarnalen en cocktaildressing
Champignonroomsoep
Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes
Dessertenbuffet
kabeljauw lijkt me zo alledaags,ik zou eerder gaan voor de tweede suggestie.Als hoofdgerecht het kalfsvlees, dit lust iedereen wel;