Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen, dochtertje

17-3-2011 13:40:36
Beste bruidjes, ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb een dochtertje (8jaar) uit een vorige relatie, mijn vriend heeft geen kinderen. We zouden haar graag bij onze uitnodigingen betrekken, maar weten niet goed hoe. Hebben jullie leuke ideetjes?

Sindy
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 864

renske
12-8-2011
 Meld misbruik17-3-2011 13:57:30

hoi ,
op onze uitnodiging komt iet vrij simpel hoor,
ik caitlynn (naam van onze dochter) wil iets meedelen
wil je mama en papa zien glunderen kom dan op 12augustus 2011 om 13;30uur naar (het stadhuis dan )
Ja zeggen doen ze om 15:OOuur in de begijenenkerk te (onze stad)
Om te eten, feesten, dansen en mama en papa zien suntelen moet je om 19uur naar parochiezaal (onze feestzaal en adres ervan) toesnellen!

Graag een seintje als jullie ze komen bewonderen.
en dan onze telefoon nrs en adres

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik17-3-2011 14:44:38

Als je nu eens aan je dochtertje vraagt hoe zij dat zou doen ; hoe zou zij de uitnodiging ontwerpen ? Hoe zou zij het aankondigen ? En wat zou ze als tekening / afbeelding / foto gebruiken ? enz... Misschien moet je haar gewoon eens volledig haar gang laten gaan- zonder beperkingen en zonder haar te beïnvloeden- en zien wat er dan uit de bus komt.

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 16:19:25

Mijn vriend heeft ook 2 dochters uit een vorige relatie.
Op onze uitnodiging staat:

namen mijn ouders
namen zijn ouders
namen kinderen

melden met veel vreugde dat Joke en Peter gaan trouwen

Zo zijn ze ook zeker betrokken in de uitnodiging.

Veel succes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:59:57

Brainstormen:

Jouw dochtertje die jouw verloofde vraagt om haar papa te worden
Jouw dochtertje die met vreugde komt vertellen dat "naam van je vriend" haar om haar mama's hand heeft gevraagd

Ik kan wel 't één en 't ander bedenken, maar.. hoe is de band met haar papa, gaat hij het kunnen relativeren als je dochter je toekomstige papa zal noemen op de uitnodiging?

Sindy
1-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 18:41:12

@ Leen: ik denk niet dat haar papa dat gaat appreciëren... Ik vind jouw idee van "mama's hand gevraagd" wel heel mooi!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 20:12:28

Dan stel het maar eens voor aan je ventje en denk er samen verder over na...
Ik zal niet voor auteursrechten komen vragen moest je het gebruiken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info