Terug naar overzicht
er zijn tegenwoordig heel wat gewone traiteurs die ook frietjes geven... dat is dan wel niet echt met "een frituur" op de oprit natuurlijk... prijs zal wel meevallen denk ik...
wij doen dit ook via de cateraar zelf...dit omdat anders al het volk van de dansvloer gaat en het feest zo een beetje zou stilvallen. Nu wordt dat gewoon rond gebracht dus blijft iedereen op de dansvloer.
hallo, Ik heb zelf geen ervaring, maar kennissen wel. meestal doe je dit omwille van dat allle volk kan gaan wanneer ie wil en is er nie echt beperking, en theeft zo wel iets. Nadeel: 150 man --> 1 kot duurt soms erg lang vooraleer je iets kan halen, en eten doet eten. Dus is er effect dat veel mensen tegelijk willen gaan. opletten dat je de mensen op voorhand zag, want op den duur liet de vriendelijkheid de wensen ove r(waren dit soort hoeveelheden en feesten niet gewoon) zijn twee aandachtspuntjes...
Als ik eraan denk dat mijn gasten met een pak friet op de dansvloer zouden staan.. Brrr, dat geeft me rillingen over heel m'n lijf.. Stel je voor dat je ketchup over je kleed krijgt?! Ik zou dan ook eerder gaan voor kleine hapjes - kleine vleesspiesjes (dit had een kennis van ons vorig jaar en het had succes!!) Ik denk ook dat 150 mensen aan 1 frietkraam redelijk veel is, dan krijg je misschien zo'n norse bediening omdat het veel te druk is?! Zoals reeds gezegd, zien eten - doet eten!
Als je een mobiele frituur zoekt, denk ik dat ze op de website van Vandemoortele eentje aanbieden