Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij zoontje

17-3-2011 15:32:11
Hey iedereen ,

Met nog 49 dagen op de teller wil ik volgende week kledij gaan zoeken voor ons 2,6 jarig zoontje.
Mijn trouwkleed is in 2 delen,de top is in ivoorkleurig en de rok is mja het is een moeilijke kleur... Het is grijzig.
De lijn door de trouw is ivoor , we hebben een beige ceremniewagen,ivoorkleurig bedankjes enz...
Men toekomstige gaat

Welke kleur zou ik best gebruiken voor ons zoontje ?
Licht beige ?

x

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 741

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik17-3-2011 16:13:32

Dit kan je zeker doen als dit jullie themakleur is!

Wel opletten dat de verschillende soorten beiges niet 'vloeken' met elkaar. Ik heb dit ooit eens gezien op een trouw en dit was écht niet mooi: het ene was geel-beige, het andere wit-beige, etc.

Succes !

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 16:56:19

hey charlotte , dat is idd iets waar ik op moet letten.

hoe kan ik daar dan op letten?
x

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:28:19

Misschien ook bedenken dat je zoontje zich sneller vuil maakt in lichte kleren. Op zich niet zo'n probleem (dash krijgt alle vlekken eruit!), alleen op de foto's is het niet zo mooi!

karine
23-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 19:05:45

Hey natasja, ik ben voor mijn zoontjes vorige week om kleren geweest, mijn 2 bengels zijn 3 en 10 jaar en ik had een tip gekregen van een vriendin.......een kostuumpje!!! Dus wij naar de Offerandestraat in Antwerpen, op zich geen gezellige buurt om rond te lopen maar daar verkopen ze kostuumpjes voor kinderen aan een belachelijk lage prijs!!! Ik heb 2 dezelfde gevonden in beige, overjas, broekje, ondervestje, hemdje en dasje voor 20 euro per pak, echt niet te geloven en super mooi, zelfs tot in de puntjes afgewerkt en ze staan er ongelooflijk knap mee!! Het ziet eruit dat het dure maatpakjes zijn en voor die prijs kan je zelfs nog geen broekje kopen in de JBC!! Misschien een tip en je kan er een dagje Antwerpen van maken hé

ann
2-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 22:39:10

karine,wij zoeken kledij voor onze zonen van 14,12 en 8...denk je dat we dit hier voor alledrie zouden vinden??kan je de gegevens van winkel even doorgeven!!danku

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik18-3-2011 13:39:36

Hey bedankt al voor jullie reacties.
@ karine dank je voor de tip , maar wij opteren voor geen kostuum voor ons zoontje.
ik weet alleen niet in welke kleuren we gaan werken.
men top is ivoorkleurig,men rok een speciaal grijs
men toekomstige gaat zijn kostuum pas 9 april kiezen wat zou ik dan doen?

karine
23-7-2011
 Meld misbruik19-3-2011 21:02:31

hey Natasja, Ik zou persoonlijk niet te lang wachten om voor je zoontje iets te gaan zoeken want tegenwoordig is er al veel weg van de zomercollectie!! Eventueel een wit broekje met leuk grijs giletje en grijze schoentjes hé!! Veel succes nog met de voorbereidingen!!

Ann, wij zijn gewoon naar de offerandestraat in Antwepen gegaan en daar zijn verschillende winkels waar ze die kostummpjes verkopen, Heb er wel een paar moeten binnenstappen om 2 dezelfde te vinden in hun maat!! Maar het is wel een rare buurt maar vriendelijke mensen hoor!! In sommige winkels kosten ze 30 euro en je vind er ook voor 20 euro!! Mijn broer en vader zijn er ook hun kostuum gaan halen en die kosten 130 euro, en echt super mooi afgewerkt, niet te geloven dat ze dat er voor kunnen maken, werden zelfs gratis en op 10 min verkort in die ene winkel!! succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...