Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf kaartjes maken voor op tafel

17-3-2011 16:21:59
Hoi bruiden,

Weet er iemand een site waar je gemakkelijk zelf kaartjes kan maken voor op de tafels? Wij werken rond het thema reizen/plaatsen die voor ons een betekenis hebben en willen de kaartjes zelf maken. Ik had het idee om de voorkant vrij neutraal te houden (wel vb. de namen van het koppel erop) en op de achterkant zou ik een foto van ons willen zetten.
Iemand een idee hoe ik dit best kan doen?
Alvast bedankt!
Groetjes!

Vicky
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 652

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik17-3-2011 16:27:45

Over welk(e) pc programma('s) beschik je ? Publisher bvb ? Powerpoint ? Want daarmee krijg je dat wel vrij makkelijk gedaan.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:36:11

Misschien gewoon via vistaprint...

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:54:47

Onze drukker had ons hiervan een offerte gemaakt € 0,69 per stuk (indien je 150 stuks neemt) Dat vind ik toch wel iets teveel van het goede!

Nu willen wij de "naamkaartjes" (familie huppeldepup - vrienden - collega's Leen - familie lalalala) verwerken in de drankenkaart (wij hebben een drankenforfait en daarom wouden we werken met drankenkaarten op tafel)
Twee vliegen in één klap, hoppa!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik17-3-2011 17:54:53

of in de ava, papier en voorbeelden genoeg,
ik maak zo zelf mijn naamkaartjes,

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...