Terug naar overzicht
http://www.rentevent.be/
Wij bekleden zelf de stoelen met witte lakens en tule,ook hebben wij fakkels gekocht bij de Action die we in het gangpad zetten aan beide kanten.We willen tegen die tijd ook potjes met viooltjes halen in de kleuren van ons Thema en die langs het middenpad zetten. Ook kun je veel met kunstbloemen doen.Of zelf een boog versieren of iets dergelijks. ( boog is makkelijk te versieren met stof,tule en klimop)ook met ballonnen kun je de boel mooi aankleden.Ik hoop dat je er iets mee kunt!(ik lees zelf nog even mee om te zien of ik nog aan ideetjes kan komen!)
Hi Shirley, Bedankt voor de tips... de Action dat je vernoemt, is dat een soort winkel waar ik allerlei materiaal zou kunnen vinden? Ik speel inderdaad ook met het idee om misschien zelf wat zaken in elkaar te steken.... Kent er iemand een grote knutselwinkel ofzo waar ik wat spullen zou kunnen vinden? Groetjes
Ja, bij de Action hebben ze heel veel spullen voor decoratie.ook kunstbloemen,gekleurd papier,kaarsen etc. etc.Verder zou je eens op internet kunnen kijken bij verschillende webwinkels,daar kun je vast je hart ophalen! En voor knutselspullen kun je over het algemeen ook goed bij Pipoos terecht. Succes!