Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

99 dagen... joepie!

17-3-2011 19:17:53
Dag medebruidjes - en gommen,

Vandaag nog 99 dagen op de teller! Het begint toch serieus in te korten hé :-)

Gisteren mijn eerste pas gehad. Wat was het zalig om mijn kleed nog eens aan te hebben. Deze keer met lingerie, passende schoenen... Ondertussen ook juwelen en een stola gekocht, dus het plaatje was af! Ik straalde... Het kleed paste ook perfect. De naaisters zeiden dat ze nog nooit zo snel klaar waren. Enkel de lengte moet een beetje ingekort worden.

Ik kan niet wachten om het gezicht van mijn ventje te zien op 25 juni!

Weer iets om van mijn lijstje te schrappen. Ben nu volop bezig met de uitnodigingen te maken in photoshop. Zondag foto's trekken voor de uitnodiging en dan kunnen ze volgende week eindelijk naar de drukker voor een proefdruk. Dat werd ook tijd!

Wat is het leuk om elke week weer een stapje verder te geraken.

Een gelukkig toekomstig bruidje.

Kaatje
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 982

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik17-3-2011 19:48:53

Heeyy!!!

Hier ook nog 99 dagen!

Ben volop aan het stressen :)!
Heb zaterdag proefkapsel en eerste pas .... spannend!!

Geniet nog van de voorbereidingen

lies
2-7-2011
 Meld misbruik17-3-2011 20:13:14

Hoi Kaatje,

leuk te horen dat je eerste pas zo geweldig was!
Ik heb daar toch al zenuwen voor hoor, hoewel het pas eind april zover is voor mij!

Hopelijk kan ik dan net zoals jou een superenthousiast berichtje posten!

Xje

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik18-3-2011 1:29:13

hey Kaatje,

Leuk te horen dat je eerste pas goed verlopen is.
Ik moet voor mijn eerste pas 30-03, dus ik begin nu echt wel af te tellen. kijk er echt al naar uit.
Geniet er nog ten volle van, want voor je het weet zijn er weer 40 dagen af.
groetjes

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 10:02:35

oef, toch nog iemand die nog niet klaar is met de uitnodigingen. ik begon al schrik te krijgen. ten laatste woensdag krijgen we onze proefdruk en dan kunnen we bestellen!
leuk eh, eerste pas, eindelijk dat kleedje nog is aandoen! mijn kleedje is al hermaakt, mijn naaister werd geopereerd aan de pols dus het moest wat sneller af zijn. nu hopen dat ik op mijn gewicht kan blijven!

nog veel planplezier!

Kaatje
25-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 10:16:19

Hey,

Stress is voor niks nodig hoor! Probeer rustig te blijven en een stappenplan te maken per week wat je wilt gedaan krijgen... en dan komt alles wel in orde!

Hier ook nog een heleboel te regelen. Als je inderdaad gaat vergelijken met anderen, lijkt het soms of we eindeloos achter staan, maar iedereen doet het op eigen tempo.

Ik heb nog niemand voor make-up en haar. Ik werk in de tv-sector, dus dacht één van mijn collega's te vragen, omdat ze me goed kennen. Heb dus ook nog geen proefkapsel gedaan, maar daar is nog tijd genoeg voor!

De uitnodigingen zijn toch nog niet te laat. Hebben nog meer dan 3maand. Wij gaan zondag de foto's trekken en de uitnodiging afwerken. Volgende week dan proefdruk en ik schat een 2-tal weken voor het drukken? Zou ze graag half april willen beginnen versturen. Allemaal nog goed op tijd. De mensen die je er echt bij wilt, zijn toch al op de hoogte van de datum.

Geniet allemaal van het passen. Stress had ik niet daarvoor. Maar zet wel met kriebels in de buik, spannend af te wachten tot ik het kleedje kon aandoen! Ik kon mijn vreugde met niemand delen, maar voelde me toch heel gelukkig als ik me daar zag staan. Heb dan maar enkele fotootjes getrokken om nadien trots aan ons mama te tonen...

Veel plezier nog met alle voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...