TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
17-9-2011
|
17-3-2011 20:56:09
Hoi Sarah,
Heb je al eens navraag gedaan bij je kapper?
Ikzelf ken er niets van, maar mijn vader zijn vriendin is een Chinese en die staan bekend voor hun dik, zwaar en stijl haar. Zij is hier naar de kapper geweest en wou heel graag krullen laten zetten. Het resultaat was prachtig !!! Het werd gewoon via krulspelden gedaan en dan onder de droger. Na enkele keren wassen was het mooie resultaat weg, maar ze heeft toch 2 dagen met een prachtige gekrulde haardos rondgelopen.
Misschien kan je al eens een proefkapsel laten doen, dan weet je ook direct hoe lang het mooi blijft ;)
Succes!
|
|
Patty
2-7-2011
|
17-3-2011 21:07:06
Dag Sarah,
Ik zit met hetzelfde probleem, morgen is het tijd voor mijn proefkapsel, spannend ... Ik zal mijn kapster dan ook om tricks vragen, van zodra ik meer weet, laat ik jou ook nog iets weten. Alvast nog veel succes met de voorbereidingen ;-)
Groetjes,
Patty
|
|
tima
8-9-2012
|
17-3-2011 21:24:28
miss de ouderwetse manier gelijk de oma's krulspellen een plix op ( genre mengseltje die verstevigend werkt de grijze oma tjes vroeger deden daar dan nog een roze of paarse schijn in hihi) en dan omderzon droog kap nog eens goeie lak op en dat blijft normaal heel goed zitten is het enigste die helpt bij mij van die zelfkleef rollen met de haardroger der op ha 2uur en krullen weg bij mij maar zoals gezegd je kapper zal wel raad weten
|
|
Anika
9-4-2011
|
17-3-2011 22:28:42
mijn kapster raadde het af om met van die ouderwetse krulrollen te werken. dat geeft een heel onnatuurlijk effect omdat alle krollen in dezelfde richting zitten. Zij hebben speciale producten om je haar voor te bereiden, heb zelf geen idee de welke. Mijn krullen doen ze gewoon met de borstel. Zorg wel dat je iemand hebt die stevig durft krullen zetten; Ik had eerder eentje die wel krullen zette, maar waar je amper aan voelde dat ze 'aan je haar trok' das wal belangrijk naar het schijnt. Ze zij ook dat het belangrijk is dat de krullen moeten afgekoeld zijn, alvorens van de borstel te halen,... ,niet dat je het zelf gaat doen natuurlijk, maar zijn wel dingen waar je kan op letten natuurlijk :) En oja! hoe dunner je borstel, hoe langer ze blijven... (maar dat was bij mij niet zo mooi, dus ik ga voor de bruuskere aanpak! ;))
|
|
Sarah
16-7-2011
|
17-3-2011 22:47:45
bedankt voor alle tips! Het probleem is dat een vriendin van me mijn haren gaat doen (kapper kan niet vroeg genoeg en dat is echt wel een probleempje)... heb er ook aan gedacht om de avond ervoor wel door de kapper de krullen te laten zetten en 's morgens door mijn vriendin mijn haar half te laten opsteken... maar ik weet niet of mijn kapper dat gaat zien zitten....
|
|
Vanessa
3-6-2011
|
17-3-2011 22:54:19
Hallo,
Ik heb redelijk lang haar (tot ong 10cm onder mijn schouders) en mijn haar is al een paar keer geblazen met krullen. Ik heb al gehad, met de gewone haardroger en met de krulspelden. Ik zelf vond met de krulspelden beter omdat dat langer bleef krullen. Ik vond niet dat dit een onnatuurlijke look gaf.
Ik denk dus dat je zeker de krullen de avond ervoor kunt laten insteken en dan zeer voorzichtig slapen :-)
Veel succes!
|
|
azar
1-6-2012
|
17-3-2011 22:58:49
hi sarah,
Wat je moet doen is een krulversteviger halen. Kapsalons verkopen dat wel. Je haar wassen met een heel klein beetje shampoo en zonder cremespoeling/conditioner. Daarna krulspelden inwikkelen en met een droogkap helemaal droog laten worden en laten afkoelen. Daarna uitrollen en dan kan je het opsteken. zorg ervoor dat ze het een beetje toupeert dan zakt het niet zo snel uit.
(droogkap) ze verkopen van die opblaasbare (ook tweedehands te koop) of draai de kruller een nacht er voor in.
Hopelijk heb je hier iets aan.
|
|
tamara
9-4-2011
|
17-3-2011 23:24:53
ook ik had dat probleem , en als oplossing heb ik een maand terug een permanent laten zetten , als ik het nu steil maak en dan terug met de krultang krullen maak blijven ze heel goed zitten , is wel gewaagd natuurlijk , maar ik zie er zelf eens anders uit nu en ik ben zeker dat op m'n dag zekers de krullen blijven zitten nu :-) groetjes
|
|
annelies
17-7-2010
|
18-3-2011 12:50:07
Hallo,
Ik heb ook dat probleem dat krullen nooit lang blijven.
Mijn kapster heeft het opgelost door een aantal stukken vals haar tussen te steken en die te krullen. (ik weet wel dat je zegt geen clipextensions maar bij mij was het verschrikkelijk natuurlijk ... niemand die het gezien heeft. Het waren stukjes haar van zo'n 5cm breed en 30cm lang - in totaal 4 stuks) Mijn andere haar (is ook wel redelijk lang hoor) werd dan 'verwerkt' tussen deze krullen en hier en daar wat opgestoken. En al zeg ik het zelf : mijn haar was prachtig :) en ik had toch lekker die krullen die ik zo graag wilde :)
Groetjes
Annelies
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|