Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitewagens --> hoe particulier zoeken ?????

17-3-2011 21:06:31
Hoi bruidjes,

wij hebben lang geleden al beslist dat we als trouwvervoer een witte limousine nemen voor 8 personen: wij, onze twee getuigen, mijn ouders en zijn ouders. Dan blijven er ongeveer nog 14 mensen over die in gewone suitewagens moet plaatsnemen.
Nu heb ik helemaal geen zin om echte suitewagens bij één of ander huurbedrijf te huren want ik vind dit verschrikkelijk veel geld voor een auto en ik vind dat onze limousine al genoeg kost.
Nu heb ik het idee opgevat om allemaal zwarte auto's in de suite te laten rijden en omdat we er al twee in de familie hebben ben ik specifiek op zoek naar zwarte Ford S Max (C mag ook als niet anders kan). Nu heb ik er ondertussen al 3 bijeen maar ik zou er nog 3 moeten hebben. Op welke manier kan ik het best op zoek naar mensen die zo'n auto hebben en voor mij willen rijden op die dag? Iemand ideetjes??

Alvast bedankt
Lindsay

Lindsay
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 743

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-3-2011 21:15:10

miss eens op sites zetten als fb , netlog en als je die niet hebt vragen aan iem die het heeft kvind dat op deze sites vlug kan gaan

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik18-3-2011 7:30:47

keer proberen op fordclub ofzo, als ik me goed herniner is dat een ford forum !

Sanne
9-4-2011
 Meld misbruik21-3-2011 20:41:20

idd een oproep plaatsen bij een club, die mensen hebben zulke voorliefde voor hun wagen (en willen er zo graag mee showen!) dat je al snel vrijwilligers zal hebben tegen een katholieke prijs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...