Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

17-3-2011 22:29:09
volgende week afspraak bij sofie de nys...vooral voor prijs (450 per koppel)en omdat op internet de fotos er wel mooi uitzien
de ringen van amici vinden we ook niet mis en zijn zelfs goedkoper mogelijk en in de buurt verkrijgbaar,sofie is eindje weg voor ons...om één of andere reden worden we aangetrokken door de website van sofie..de ringen zijn unieker denken we...dit is wel de maximum prijs die we willen en (kunnen )spenderen...
wat denken jullie??iemand ervaringen??of nog andere mogelijkheden..thnx xx

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1058

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik17-3-2011 23:40:46

450€ voor beide ringen?da valt dan idd zeer goed mee van prijs
kheb er geen gedacht van hoeveel wij gaan spenderen aan onze ringen maar wil ze ook niet te duur want mijn ventje is bakkersgast en mag da dus nie dragen
ik als verpleegkundige dus ook nie maar toch draag ik mijn verlovingsring wel(moet zelf moeite doen om hem af te krijgen,da belooft voor de trouw hahaha)en mijn trouwring ga ik ook niet aflaten

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik18-3-2011 7:37:19

voor zilveren ringen inderdaad 450 euro, voor gouden uiteraard meer.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik18-3-2011 9:45:10

de ringen van Amici vind je bij veel juweliers (bvb Versato), wij vonden die ook mooi, tot we ze echt eens van dicht bekeken... ze wegen ontzettend weinig, wat uiteraard hun lage prijs verklaard.
wij hebben uiteindelijk gekozen voor Fede di Oro en zijn super-tevreden van het resultaat. onze ringen zijn helemaal naar onze zin gemaakt (en het voordeel is dat je oud goud en briljanten kan meebrengen als je die hebt liggen, wat natuurlijk de prijs wel drukt)

groetjes en veel succes in je zoektocht!
Joyce

ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 10:06:20

ja,wij zitten beiden ook in een job waar we "met onze handen"werken(winkel)en officieel mogen we er ook geen dragen..vooral dan voor het gevaar ergens te blijven hangen met alle gevolgen(kwetsuren) vandien....een trouwring kunnen ze je niet verbieden te dragen maar heb je hierdoor dan werkongeval ben je niet verzekerd denk ik...en als we beslissen wel te dragen,ik zag al dure trouwringen bij collegas die evenveel krasjes vertonen als diegene met goedkopere...wat in onze job dan ook rapper zal gebeuren als iemand die een bureaujob doet...tenslotte is het gans de dag sleuren met pakken en dozen en karren....dus vandaar willen we hierin het budget wat beperken..amici zagen we ook nog niet in het echt...enja indd,de prijs zal ergens zitten..
sofie nys haar ringen zagen we ook nog niet,maar zoals ik al zei,om één of andere reden trekt zij onze aandacht...zullen zien wat het wordt volgende week...ik heb echt geen idee van het verschil in materialen...is zilver ok??of niet??is da sterk??blijft dat mooi??ik heb er echt geen idee van...

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik18-3-2011 10:27:10

Wij zijn de onze bij Sofie De Nys vorige week gaan afhalen, was ook een eindje weg voor ons (Zuid-West-Vl), maar goed, voor die prijs en unieke ringen hadden we dit wel over. In December hadden we onze eerste afspraak en we hebben alleszins geen klagen over de service en uitvoering. Zijn heel blij dat we voor haar gekozen hebben.

We hebben twee hele mooie ringen in ontvangst mogen nemen, die toch net dat tikkeltje meer hebben.
Pluspunt, ze waren nog een tikkeltje goedkoper dan verwacht.
In totaal kwam het op een goeie 400 euro neer (twee zilveren ringen + klein steentje). Mooie prijs, vind ik zelf voor 2 unieke ringen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 14:59:17

Ik heb horen zeggen dat zilver heel wat minder sterk is als goud en dus meer kans op vervorming, krassen ed...

Jos
11-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 15:47:59

Dat is ook zo, en het blijft natuurlijk niet zo lang 'mooi'. Anderzijds spaar je wel geld uit, en kan je na 10 jaar nog altijd upgraden naar een gouden eh ;-)

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik18-3-2011 19:16:46

de onze komen ook van Sofie. Wij zijn er heel tevreden van! net Als bij Thomas liggen de onze nu een weekje thuis en we vinden ze echt alle twee prachtig! Je moet wel rekenen dat er nog een beetje bijkomt in prijs als je ook steentjes wilt. In mijn ring zijn 3 steentjes toegevoegd voor 96 euro. Omdat we ook nog voor Januari bestelde kostte onze ringen nog 350 euro +dan die 96 euro. Na nieuwjaar is ze net gestegen in prijs, maar zelfs aan die prijs zouden wij niet getwijfeld hebben! Echt een aanrader!!

Kim

Meld misbruik22-3-2011 19:10:30

Beste Ann,

Ik probeer je te contacteren omtrent de bus die je huurt in de regio Aalst, maar blijkbaar werk het verzenden van een bericht niet. Waar huur jij die bus precies?

Groeten, Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...