Terug naar overzicht
Misschien afwachten hoe de teamvergadering van de zaal vandaag verloopt.Als het inderdaad een andere persoon was, dan die waarmee jullie alles besproken hebben, kan het zijn dat zij nog niet op de hoogte was van het hele vuurwerkgebeuren (wat eigenlijk wel in jullie dossier zou moeten staan). Hebben jullie niet een soort "trouwmap" gekregen waar alles in staat uitgelegd? Wat de eventuele extra kosten zijn en wat in de prijs inbegrepen is? Ik begrijp volkomen dat je je druk maakt en zeker met nog maar 42 dagen op de teller. Maar wacht voorlopig vandaag het telefoontje van de zaal af hoe zij alles besproken hebben. Misschien kunnen jullie nadien nog eens rond de tafel zitten om over alles te onderhandelen. Succes
Dag, ik persoonlijk vind toch dat dit niet zo mogen gebeuren, maar hebben jullie de eerste keer niet op papier gekregen? Ik hoop toch dat er iets goeds uit de bus komt.. Zal duimen voor jullie. Frida
Hoi Sofie! Amai dat is idd om ontmoedigd van te worden, hopelijk is het snel opgelost! Het beste is dat die personen idd dan toch eens samen zitten, want als de ene zegt het mag wel en de andere niet zijn zij het die toch eens moeten nadenken of hun communicatie binnen hun team dan wel zo prima verloopt! Probeer je nog niet te veel zorgen te maken, ze komen er misschien wel uit! Veel succes alvast en geniet van je dag! Groetjes!