Terug naar overzicht
hier ook nog 48 dagen op de teller... ik moet gelukkig niet meer zoveel doen..bedankingen afwerken, naamkaartjes plastificeren, maar nog heel belangrijk kijken voor een trouwkaars...voor rest is eigenlijk alles rond.... veel plezier nog!!
hier ook nog 48 dagen !!! spannend he mijn vriend heeft ook nog geen kostuum en men zoontje ook nog geen kledij. x
Inderdaad het begint te korten. Nog 49 dagen te gaan. Ik die altijd zo rustig blijft, krijg toch ook af en toe een aanvalleke. Ook hier toch nog het één en ander te regelen. Groetjes, Ingrid
Hier 55, weekje na jullie allemaal dus Alle geen stress meer he mensen, genieten genieten !!
JA IS WA MOEILIJK HEE ALS ER NOG VEEL MOET GEDAAN WORDEN? GEEN KAARS VOOR ONS IS ENKEL WETTELIJK
Panikeren heeft geen zin. Je houd 1 weekend vrij voor hun kleding en that's it! Een dagplanning kan je 's avonds maken voor de PC. En je houd ook 1 avond/dag vrij op de bedanken te doen!
vooral niet stressen probeer gewoon 1 dag vrij te maken voor de kledij en gewoon op een avond de dagplanning maken net zoals Aurelie zei !
idd. men verloofde gaat 9 of 10 april een kostuum kiezen en ik heb 2 dagen verlof genomen om kledij te gaan zoeken voor ons klein patatje. de dag planning moeten wij ook doen,maar dat komt wel. we zijn nu alle 2 ziek,dus ik ga men verloofde er niet mee lastig vallen nu. maar als we beter zijn. hapjes op tafel ,lekker biertje erbij en samen de dagplanning maken. x