Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp nodig met getuige kiezen !

18-3-2011 12:38:58
Ik ben net verloofd en zou graag mijn broer vragen als getuige. Ik zou hem hier echt heel erg blij mee maken en mijn gevoel zegt ook dat ik voor hem zou gaan. Maar mijn verloofde zou ook een man kiezen als getuige.
Doen er nog mensen dat? en hoe zit het dan met de vrijgezellen?
en dan denk ik ook van mijn broer wordt sowieso peter, en das ook al heel speciaal. dus mss moet ik nu een vriendin kiezen...(in dat geval zou ik nog moeten kiezen tussen 2 vriendinnen, stresss)

veel vragen... i know maar weet echt niet goed wat te doen.

khoop dat jullie raad weten

Ans
10-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 856

Els
10-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 12:49:39

Hey Ans,

hier ongeveer hetzelfde hoor, alleen dat het over zussen gaat ipv broers.
Ik heb mijn zus als getuige en mijn verloofde heeft zijn zus als getuige (hij heeft geen broers)
voor de vrijgezellen zijn de koppels (dus de zussen met hun vriend) samen gaan zitten en zijn de mannen de vrijgezellen voor mijn verloofde aan het regelen en de vrouwen mijn vrijgezellen, dus daar zou ik me zeker niet druk in maken
doen waar je je goed bij voelt!
ik zou voor je broer gaan, het blijft tenslotte familie!

marieke
3-9-2011
 Meld misbruik18-3-2011 12:52:24

hey

Mijn nicht is mijn getuige en mijn vriend zijn zus is zijn getuige. Dus wij hebben 2 vrouwelijke getuigen. Voor de vrijgezellen geeft mijn vriend de verantwoordelijkheid aan zijn beste maten en natuurlijk kijken de twee getuigen voor die van mij.
Wij hebben geen vrienden als getuige gekozen omdat we dan ook niet zouden kunnen keizen!
Kzou daar niet te veel achter kijken. Gewoon je getuige kiezen op je gevoel!!!

groetjes

ans
10-9-2012
 Meld misbruik18-3-2011 13:21:30

hey!
Thx voor snelle reactie Els en Marieke!
Moet me er idd niet zo druk over maken, gewoon mijn lief broerke nemen! wat gaat hij blij zijn, toen ik hem belde dat we verloofd waren was hij al zo emotioneel:-)kijk er naar uit!

Maar mijn vriend heeft ook zussen(3 zelfs) , gaat mss een beetje raar als hij dan niet één van hen kiest; maar goed hij heeft nog niet beslist en uiteindelijk is het onze beslissing he!

groetjes

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik18-3-2011 17:13:56

Ik ga ook mijn broer(tje) vragen als getuige, en mijn aanstaande zijn beste vriend. Eerst dacht ik er net zo over als jij, maar het is zoals de andere dames zeggen: kies vanuit je hart, wie jij wilt! En trouwens, staat toch best ook wel mooi op de foto, een prachtige bruid en drie knappe gasten!

Inge
23-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 17:34:16

zowel ik als mijn verloofde hebben alletwee onze broer als getuige (omdat wij alletwee geen zus hebben), dus het kan zeker. Voor de vrijgezellen heb ik gewoon aan de vriendinnen gevraagd of zij dit wouden organiseren voor mij, en dat was geen probleem :-)

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik19-3-2011 8:18:23

Niets van aantrekken :)
Mijn verloofde heeft zijn broer als getuige ( enigste broer) en ik heb na lang twijfelen ook mijn broer genomen ( heb nog een zus die ouder is dan hem en 2 minderjarige broertjes)
Maar de band met mijn zus is niet echt een ideale zusterliefde.. Mijn broertje daar en tegen.. :)

Maar de vriendinnen regelen gewoon mijn vrijgezellen en mijn broertje gaat mee met de mannen :)

Paris
3-9-2011
 Meld misbruik19-3-2011 10:08:19

Hey,
Zelfde hier, mijn broer is mijn getuige en mijn beste vriendin heb ik gevraagd om mijn vrijgezellen te organiseren. Kijk er al naar uit :o)!

ans
10-9-2012
 Meld misbruik20-3-2011 18:06:09

thx voor jullie reacties

fijn om te horen dat ik niet de enige ben:-) er zullen bij mijn vriendinnen genoeg vrijwilligers zijn om er een fantastische vrijgezellen van te maken, kijk er nu al naar uit!
enneuh lilastar een prachtige bruid en drie knappe gasten dat is inderdaad een mooi vooruitzicht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...