Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verschillende trouwringen

7-4-2006 9:00:58
Hey,

mijn vriend en ik zijn nog op zoek naar trouwringen. Dat blijkt echter niet zo simpel te zijn. Meestal hebben we wel dezelfde smaak, maar we hebben in dit geval nog geen enkele set gevonden waar we allebei dat whaw-gevoel hadden.

Michael stelde onlangs voor om dan maar voor twee totaal verschillende ringen te gaan... Ik vind dit zo raar.

Zijn er nog koppels met dit probleem? Hoe lossen jullie het dan op? En kan dit volgens jullie?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 451

I.
17-6-2006
 Meld misbruik7-4-2006 9:14:35

Hoi Lieve,

Mijn vriend en ik hadden hetzelfde probleem. Wij hebben het inderdaad zo opgelost dat hij een eenvoudige witgouden ring neemt en ik één met brilliantjes. Het is dus zeker geen set. Onze juwelier vertelde ons dat dit meer en meer werd gedaan. Het gaat tenslotte om de symbolische betekenis, toch ? En ik vind dat je trouwring écht bij je moet passen. Je moet ze tenslotte (hopelijk) héél je leven dragen hé ? :)
Hopelijk ben je hier wat mee !

Groetjes,
I.

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik7-4-2006 9:17:24

Hoi Lieve

Wij gaan denk ik ook twee verschillende ringen nemen en geen set!Ik vind dat geen enkel probleem hoor, onze smaken daarin verschillen ook teveel, ik wil graag geelgoud en mijn vriend graag wit goud, zo'n twee kleuren goed vind ik niet mooi en al mijn andere "juwelen" zijn geel goud dus zullen we het toch zo gaan doen!

Groetjes nathalie

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik7-4-2006 10:22:40

Hallo Lieve
Wij hadden hetzelfde voor.
We kozen dan maar voor de zelfde ring maar Wim koos een wit gouden en ik een geel gouden.
Groetjes Ellen

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik7-4-2006 10:45:06

oefff, we zijn daar niet alleen in :-)
wij hebben dezelfde ringen maar ook andere kleur. persoonlijk vind 'k dat op niks trekken maar men ventje wilde persé geel goud terwijl ik altijd wit draag. vind hem beter met witgoud passen, da's minder bruut maja, af 'n toe moeten we de bruidegom ook 's aan 't woord laten :p

grtjs
Heidi

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik7-4-2006 13:43:52

Hoi Lieve,

Wij hebben ons ringen laten maken en we hebben dezelfde ringen in het wit goud. Ik persoonlijk wilde dat liever dan 2 verschillende, maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk.

Als je dikwijls goud draagt, is het inderdaad ook niet mooi als je een witgouden ring hebt, vind ik.

Groetjes,
Eva

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-4-2006 14:30:17

Hey Lieve

Wij hebben ook twee totaal verschillende ringen. Vooral dan omdat mijn vriend die niet meer zal dragen na ons huwelijk.

Dus heb ik er dan eentje met een paar briljantes mogen kiezen (geel&wit goud) en die van mijn ventje is volledig geel goud (mat).

Dus ze passen niet zo goed bijeen, maar we hebben elke onze smaak en dat is voor ons het belangrijkste ! Kiezen waar jij je goed bij voelt, zou ik zeggen !

Groetjes

Lien
26/05/06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 16:07:27

Wij hadden ook bij geen enkel paar alle 2 het whaw gevoel !
Wij hebben dan uiteindelijk alle 2 voor een witgouden ring gekozen van dezelfde collectie maar 't is geen setje. Ik heb een ring met briljantjes terwijl mijn ventje een combinatie heeft van mat en glanzend witgoud.

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Monique
26-5-2006
 Meld misbruik8-4-2006 9:59:43

Gewoon verschillende nemen... hebben wij ook gewoon gedaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...