Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Forfait

7-4-2006 9:08:53
Hey,

een tijdjes geleden is het onderwerp hier al eens aan bod gekomen. Door dit te lezen ben ik beginnen twijfelen. Wij betalen een forfait van € 15 van middernacht tot 04.00 u, einde van het feest...

Is dat te veel? Kunnen we dan beter aan stukprijs werken?

Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 421

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik7-4-2006 10:21:05

Hallo Wij betalen 10 euro forfait en het feest heeft geen einduur.
Dus 15 euro is wel wat veel.
Groetjes Ellen

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik7-4-2006 10:23:27

hallo,

wij betalen 5.50 euro per uur per persoon! dus dat gaat meer zijn veronderstel ik!

groetjes,
karen
22.12.2006

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik7-4-2006 10:37:17

hey Lieve,

Als je nu even vlug rekent, valt dat toch behoorlijk mee. 15€ delen door vier uur = 3.75 € per uur. Als je het mij vraagt, drink je op een avondfeest toch wel 2 consumpties per uur. Een gemiddelde consumptie in een café kost € 2 de dag van vandaag dus valt dat toch meer dan binnen de normen van de redelijkheid. Tenslotte zit er al 21% BTW in, personeel moet betaald worden en de zaal moet ook nog iets verdienen. Geen zorgen maken, je wordt echt niet opgelicht !!

Barbara
18-8-2007
 Meld misbruik7-4-2006 11:08:48

Hallo,
Ik denk dat er toch wel grote verschillen zijn tussen de verschillende zalen blijkbaar. Wij betalen vanaf het einde van het eten tot 5u 's morgens 10 euro per persoon inclusief zware bieren en witte en rode wijn.

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik7-4-2006 11:13:06

Hoi, vorige forfaitvraag kwam van mij. Ik betaal € 12,50 vanaf einde dessert tot einduur (4u.) moet dan wel geen kelners meer betalen of zo (ook niet als ik aan stukprijs reken).
PRobleem is nog altijd dat ik moeilijk kan inschatten wie gaat blijven plakken en hoe lang die personnen gaan blijven plakken en hoeveel ze gaan drinken. Moeilijke beslissing eh.
Stukprijs per drankje is ong. € 1,5 aar in forfait zit geen sterke drank en zo in (zou ik sowiezo al niet aanbieden want anders wordt het een beestenboel)

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-4-2006 14:28:33

wij betalen 9€ vanaf het dessertbuffert. Als ik dat zo hoor hier dan valt dat best mee.

Nu wij konden ook niet per drankje betalen, de forfait was verplicht vanaf een aantal personen.

Groetjes

Lien
26/05/06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 15:21:10

Hey,

Wij betalen 9€ vanaf einde dessertbuffet tot einde van het feest. Er komt wel nog een extra kost bij voor personeel.

Voor ons is dit de beste oplossing, er is héél veel jong volk op het avond/dansfeest die van plan zijn door te zakken tot op de morgen en die kunnen ook redelijk wat drank verzetten, 4 drankjes per persoon, per uur is een mooi gemiddelde dus bij ons was de rekening snel gemaakt....
wij kiezen zeker voor de forfait frisdranken, bieren, zware bieren + rode & witte wijn).

Bovendien kom je qua prijs ook voor geen verassingen te staan, je kan makkelijker een buget opmaken.

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik8-4-2006 11:43:23

Dag Lieve

Ik denk dat je je niet blind mag staren op die forfait. Je moet eerder naar de totaalprijs kijken... Ik heb een heleboel zalen met elkaar vergeleken. Bij sommige was de forfait bijvoorbeeld veel duurder dan bij andere, maar als je dat dan optelde was het meer dan eens zo dat ze alles samen toch goedkoper waren!!!

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik9-4-2006 11:47:51

Hallo,

wij betalen 15 euro voor volwassenenen, 10 euro voor kinderen voor het avondfeest (van 19.00u tot 3.00u). Daarna wordt er per consumptie geteld.

Volgende dranken zitten hierin: witte en rode wijn, cola (light), witte en gele limonade, jus d’orange, waters en koffie, Pax-pils en palm.

groetjes,

marjolijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...