Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruine trouwschoenen

18-3-2011 15:44:48
Hoi,

Ik heb in november mijn jurk al gekozen. Het is een Linea Raffaeli met bruine rok met beige top. Omdat ik de schoenen van Linea niet zo goed vond zitten, heb ik toen geen schoenen gekocht. Ik ben afgelopen weekend naar Van Loock geweest, omdat ze daar "alles" zouden hebben. Alles blijkt nu geen donker bruine trouwschoenen te omvatten De verkoopste van Van Loock wilde mij bronze schoenen aansmeren, maar ik heb hier toch mijn bedenkingen bij of dat mooi is onder een donker bruine rok. Nu overweeg ik toch de schoenen van LR te kopen, omdat die kleur zeker juist is. Iemand ervaring met schoenen van LR of met bronzen schoenen onder een donker bruine jurk? Thanks!

Tina
27-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 640

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:07:05

Hey Tina,

Zelf heb ik niet echt ervaring met het zoeken naar trouwschoenen. De schoenen die ik in de winkel paste om eens onder mijn trouwkleed aan te hebben zaten als gegoten dus heb ik ze dan ook onmiddellijk genomen (ze zijn van Linea Raffaeli).

Naar echte merken voor trouwschoenen ben ik dus niet op zoek geweest, maaar....
Mijn nichtje (die getuige is) heeft schoenen gekocht van Noë (van Belgische makelij). Hier hebben ze een hele collectie in echt ALLE kleuren. Van licht naar donker blauw, rood, groen, geel, oranje, paars, grijs en ik denk (en hoop voor jou) ook bruin.
Ze hebben deze schoenen in steeds hetzelfde model en per kleur kan de hak nog eens van hoogt verschillen (van 6 tot 12 centimeter).

Het is de moeite waard om er eens naar op zoek te gaan

Succes

Tinnie

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:16:26

Heb je geen stukje stof van je kleed om te vergelijken of die bronze kleur niet bij je schoenen past. Als je een blinkende stof hebt heeft bruin soms snel weg van brons.

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:22:38

Hey Tina,

Ik heb hier een paar bruine schoenen staan van LR maat 38 1/2. Ze zijn ongedragen aangezien mijn zus, die getuige gaat zijn, haar een ander paar heeft gekocht omdat die beter bij haar kledij gaan.
Mocht je interesse hebben stuur me dan een mailtje, dan wil ik je wel eens foto's doorsturen.
ellendelforge@hotmail.com

Groetjes,
Ellen

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik18-3-2011 16:39:56

Ik heb ook donkerbruine rok van linea raffaelli en ik vond de schoenen te duur. Ik heb er hier bij ons in een schoenenwinkeltje gevonden die er denk ik wel zullen bij passen. Het zijn bruine. Eigenlijk twijfel ik tussen 2 paar het ene is van S. Olliver en het andere merk weet ik niet meer maar volgende week is het daar opendeurdag daarmee wacht ik nog om ze te kopen. Die van het andere merk zijn wel eleganter maar ik wou vooral schoenen die ik achteraf nog kan dragen. Persoonlijk zou ik geen brons nemen. Ik heb in de winkel verschillende kleuren bruin onder gepast en alles ging wel dus als je voor bruine schoenen gaat komt het wel goed. Ik weet niet van waar je bent maar de winkel waar ik het over heb is schoenen Scheire in de lepelstraat te Laarne (O-VL) Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-3-2011 20:54:16

Moeten het persé de klassieke trouwschoenen zijn?? Ik zou eens kijken in de 'gewone' collecties in de winkels... Bruin vind je toch altijd?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...