Terug naar overzicht
Hé Maaike, het lijkt me erg leuk om er foto's in te zetten! Je kan foto's zoeken van jullie gedurende jullie relatie en die verspreiden in het boek, of je kan een soort van verlovingsshoot laten doen en die foto's erin zetten. Wat je ook kan doen, is telkens een leeg kadertje op de linkerkant laten printen en daar nadien een foto kleven van de personen die het berichtje hebben geschreven op die pagina. Je zou iemand kunnen vragen die een foto maakt van elk koppel/gezin dat binnenkomt op jullie feest en dan heb je nadien een schrijf- en plakboek waarin een foto en een berichtje van iedereen staat! Veel plezier met het ontwerpen, groetjes!
Hoi Maaike, Je moet de mensen voldoende kans geven om te antwoorden op je vraag. Als er iemand een antwoord van een blad heeft en iemand anders vind die vraag zo leuk en wilt daar ook op antwoorden, moet die persoon de kans krijgen op het rechterblad, toch?! Eventuele vragen: - Welke goede raad kan je het koppel meegeven voor een geslaagd huwelijk? - Wie is er thuis de grote baas? - Omschrijf het bruidspaar in 5 woorden? - ...
ik mag onze gastenboek maandag gaan ophalen :-) in het Kruidvat . Ik heb op de kaft achteraan een foto gezet en vooraan ook een foto van ons met onze namen & datum + GASTENBOEKJE. de 1ste blz een iets kleiner model van foto met daaronder : zet je even in een hoekje en vereeuwig jezelf in ons gastenboekje de volgende bladzijden zijn aan de rechtse kant een kleine foto van ons, achtergrond roze satijn (staat in de keuzes bij het Kruidvat ) en dan tekst, linker bladzijde een andere foto van ons onderaan, blauwe achtergrond ( zee ) en zo zijn dan alle rechter en linker pagina's. naam : .......... en daaronder de vragen : Ik heb Bart leren kennen : .... ik heb Peggy leren kennen .... beste eigenschap Bart : ... beste eigenschap Peggy :.... Ik moest een traantje wegpinken toen : ............ het lekkerste vond ik : .. het leukste deze avond : .......... dit wens ik jullie toe: ............. wat ik nog wil zeggen : .............
Hallo Maaike, Wat dacht je van een leuk gastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin. Zij knipt fotostrookjes, gemaakt in een fotohok zoals je die vindt in sommige stations of warenhuizen, in stukken en plakt die in een fotoalbum en schrijft er tekst bij. Je kan voor je feest een fotohok of fotoradar huren. De genodigden laten zich fotograferen en onmiddellijk komen er 2 strookjes met foto's uitgerold. Een foto van het huwend koppel en een bedanktekstje kan op voorhand worden geprogrammeerd en wordt op elk strookje onder of boven de andere foto's afgeprint. Leg een mooi boek met blancobladen of een fotoalbum met een schaar, lijm en pen naast het fotohok/radar. Laat de genodigden zelf 1 strookje bewerken en in het boek plakken met een leuk tekstje ernaast. Het andere strookje kunnen ze als aandenken meenemen. Fun gegarandeerd voor de genodigden en nadien hoef je geen bedankingskaartjes meer op te sturen. Info over het fotohok/radar vind je terug op www.Partyflash.be . Groetjes, Ingrid