Terug naar overzicht
Hey, Ze zeggen altijd: je eerste idee is je beste idee.Het is logisch dat je nu de trouw groter wordt dan je je had voorgesteld, je twijfelt aan de keuze van je trouwkleed.Maar had je je (suite)kleed gekocht als je er niet helemaal zeker van was of je wel daarin wilde trouwen?Nu is het inderdaad redelijk laat om nog een trouwkleed te vinden. En dat moet dan nog je goesting zijn hé! Je zal sowieso stralen die dag! Is het nu in het wit of in een kleurtje :-) Het zal een dag worden om nooit te vergeten Niet teveel twijfelen :-D Alles komt wel goed Groetjes P.S.: Ik trouw een dagje voor jou....en het is inderdaad niet zo lang meer! woohoow
Ik denk ook dat twijfelen nu niet meer dan normaal is..Maar je vond je idee in het begin toch super, dus dit gaat gewoon ook super leuk zijn..Waar ik mijn trouwkleed heb gekocht hangen wel veel modelletjes en zijn snel geretoucheerd dus onmogelijk is het niet..Maar denk eerst even of je wel zeker bent.Een perfecte trouwdag hang tenslotte niet alleen af van je kleed he..Komt echt wel goed hoor..Superspannend allemaal!Succes
Eventueel een kleedje huren? En misschien kan je je coctailjurk aandoen voor 's avonds op het feest?
La Tiara in Antwerpen verhuurt bruidskledij...
Niets is onmogelijk ! stap enkele bruidswinkels binnen en wie weet... maar ik denk dat je uiteindelijk ook wel tevreden zal zijn met je huidige kleed !
Hey aprilbruid Ook ik heb een suitekleed gekozen, mijn echte wauwkleed vond ik zelf veel te duur. In het begin heb ik nog lang gedacht aan die witte trouwjurk, maar deze twijfel was volledig verdwenen na mijn eerste pasbeurt. Je moet echt niet twijfelen aan je jurk. Je zal stralen die dag, dus ik zou me geen zorgen makenGroetjesAn