TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
6-8-2011
|
18-3-2011 18:12:27
ik maak ook zelf mijn uitnodigingen, ik doe dit via vistaprint.be
goeie service en echt mooie uitnodigingen. ook heel veel keuze!
succes!
|
|
Leen
28-5-2011
|
18-3-2011 19:25:35
Wij hebben een speciale formule bij onze fotograaf, hier zitten uitnodigingen in.
Ik geloof dat onze uitnodigingen anders zo'n 150 euro kosten (60 stuks all-in)
|
|
elke
23-7-2011
|
18-3-2011 23:16:12
hoi
Toffe datum om te trouwen!!!
Wij zijn onze uitnodigingen zelf aan het maken. Maar als je wat rondkijkt vind je op verschillende sites echt mooie ontwerpen. bijvoorbeeld van carta rosa zijn ze heel mooi.
Misschien dat me too you wel wat beperkt is van thema om online iets te vinden. Ik denk dat je dan echt zelf een ontwerp zal moeten maken.
Veel succes!
|
|
Valerie
27-8-2011
|
21-3-2011 20:19:37
Wij gingen ook eerst de uitnodigingen zelf maken om dezelfde reden als jullie. Wij zijn ons huisje aan het verbouwen, ook volledig zelf. Nu moet ik eerlijk toegeven, ik vind een uitnodiging ontwerpen absoluut niet gemakkelijk. We hebben veel geprobeerd, maar kwam maar niet goed. Uiteindelijk zijn we naar een opendeurdag gegaan van ontwerpers in ons buurt (vooral om ideeën op te doen), we waren bij het buiten komen beiden zo enthousiast dat we beslist hebben om toch alles uit te besteden. Ik moet toegeven, het zal een 200 euro duurder zijn dan moesten we het zelf maken, maar nu moeten we zelf niets meer doen. Vorige week hadden we de eerste afspraak, was een gezellige babbel over wie we zijn, hobby's, planning van trouw, hoe elkaar leren kennen enz. In april zal hun ontwerp af zijn en mogen we gaan kijken wat ze er van gemaakt hebben. Ze hebben al gezegd in welke stijl ze gaan werken, en ik kan maar 1 ding zeggen, zal echt iets typisch ons zijn. Veel succes met jullie uitnodigingen, ik hoop dat jullie er beter in zijn dan dat wij waren! Groetjes,
|
|
ellen
23-7-2011
|
21-3-2011 21:48:46
hoi valerie,
en waar hebben jullie de uitnodigingen dan laten maken?
ja ik ben ook benieuwd of het mij gaat lukken.
Ik wil alleszins proberen. Véél geluk met jullie voorbereidingen.
Groetjes Ellen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|