Terug naar overzicht
Wij doen wsch als dresscode ook 'a touch of red'. Dan verplicht je mensen niet om per se een hele nieuwe outfit te kopen, dat is veel gemakkelijker te volbrengen denk ik.Als je een echte kleuren-dresscode oplegt kan het misschien voorkomen dat mensen zich er totaal niet aan (kunnen) houden , terwijl een accentje moeten ze nu toch al vergeetachtig of van slechte wil zijn om dat niet te doen :-)
Ik vindt zwart en rood ook best kunnen... Een zwartje jurkje, zwarte rok of broek is heel makkelijk te vinden en dat kan je dan steds met iets rood combineren. Als je kiest voor een accentje rood kan iedereen nog vrijwel elke kleur aantrekken zolang er maar ergens ietsje rood is, een riempje een bloem in het haar... Het hangt er dus vanaf hoe sterk jij jouw dresscode wil zien terugkomen. Groetjes, Celesta
Ik vind zwart wel direct heel hard en donker... Zou dan eerder ook opteren voor 'een vleugje rood'. Automatisch zullen er dan mensen zijn die het rood combineren met zwart, want dit is een voor de hand liggende combinatie... ;-)
Hey als je graag onze uitnodiging wil zien,kan ik je ze doorsturen!! ons feest heeft ook de dress-code rood/zwart!! en moet eerlyk toegeven,we hebben één en al positieve reacties,ook al staat er vryblyvend op!! marijke.devlieger1@telenet.be grtjs!! ik zou zeggen ga ervoor!!
Het enige wat ik mij afvraag, is hoe mensen reageren die hun outfit al gekocht hebben tegen dat ze de uitnodigingen krijgen. Stel dat ze iets wit met groen of zo hebben, dan past dat rood er echt niet bij.